Rambursarea cheltuielilor medicale

Allianz-Tiriac este alaturi de tine cand ai un eveniment neprevazut

In actualul context al pandemiei si din dorinta de a se conform noilor reglementari legislative, o parte dintre clinicile partenere isi vor restrange activitatea pe perioada starii de urgenta.

Astfel, fiecare clinica partenere va decide noul program de functionare in functie de specificul sau de activitate (servicii de tip ambulatoriu, spitalizare, urgente, etc).

Pentru programari si informatii suplimentare, te rugam sa consulti website-ul furnizorului medical sau sa iei legatura telefonic direct cu un reprezentat call center al acestuia.

Notifica online


 

Solutii rapide pentru clienti 
Incredere datorita claritatii serviciilor
Intelegere oferita clientilor
Fara pasi inutili
asdasd
asdasd
 
  • Transmiti documentele necesare catre Allianz-Tiriac, fara a te deplasa intr-o sucursala
  • Comunici direct cu inspectorul constatator prin mesageria din sectiunea "Dosare dauna" din aplicatia Allianz-Tiriac mobile
  • Esti notificat prin e-mail si in aplicatia Allianz-Tiriac mobile, in momentul in care dosarul de dauna este solutionat.
vezi toate sfaturile
alt

Documente utile

alt
Formulare de notificare dauna, cereri de despagubire si alte documente utile