Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate descrie modul in care Allianz-Tiriac Asigurari S.A. colecteaza datele cu caracter personal, tipurile de date care vor fi colectate, prelucrate si utilizate in timpul vizitelor pe site-ul Allianz-Tiriac Asigurari S.A., de ce sunt colectate, catre cine sunt transmise si drepturile legate de acestea. Te rugam sa citesti cu atentie aceasta Politica.

Notificare privind prelucrarea datelor

In scopul prestarii serviciilor de asigurare, Allianz-Tiriac Asigurari S.A. prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. 

Rolul prezentei sectiuni este de a te informa si de a-ti explica modul in care datele tale cu caracter personal sunt utilizate, precum si scopul in care acestea sunt folosite. Te rugam sa citesti cu atentie aceasta Notificare.

Regulile Corporatiste Obligatorii ale Allianz (BCR Allianz)

„ Regulile Corporatiste Obligatorii ale Allianz (BCR Allianz)” va ofera informatii despre regulile care reglementeaza transferul international de date cu caracter personal intre companiile Grupului Allianz care opereaza in Spatiul Economic European (SEE) si companiile Grupului Allianz din afara acestei zone. Regulile descriu, de asemenea, drepturile dumneavoastra cu privire la astfel de transferuri, ce trebuie sa faceti in cazul in care doriti sa va exercitati drepturile sau sa faceti reclamatie cu privire la astfel de transferuri, pecum si modul in care puteti sa ne contactati. 

Pentru mai multe informatii, acceseaza documentul  aici.

Politica de cookie

Acest site foloseste cookie-uri. Acestea ne ajuta sa gestionam si sa imbunatatim capacitatea de utilizare a site-ului, de exemplu, prin detectarea eventualelor legaturi dintre site-ul nostru si dispozitivul tau in trecut (prin adresa IP) si identificarea celor mai populare sectiuni ale site-ului Allianz-Tiriac Asigurari. 

Pentru mai multe informatii privind politica de module cookie Allianz-Tiriac, acceseaza documentul  aici.

Transmite o raportare in interes public: Canalul de raportare interna Allianz  

Facem ceea ce este corect pentru a va securiza viitorul!

La Allianz suntem mai puternici împreună. Ne sprijinim pe valorile și principiile noastre puternice. Ne tratăm reciproc  cu respect, acționăm cu integritate, suntem transparenți și spunem adevărul.

Oferim prioritate respectării cerințelor legale și reglementărilor interne. Atunci când încălcările sunt detectate într-un stadiu incipient, pot fi luate măsuri adecvate pentru a preveni sau a atenua daunele aduse clienților, angajaților, partenerilor de afaceri și companiei însăși.

Dacă aveți informații obtinute intr-un context profesional, referitoare la încălcări ale Codului de Conduita al Companiei, a legilor sau a reglementarilor interne aplicabile , vă puteți raporta îngrijorarea prin intermediul canalului nostru de raportare online:  

BKMS Whistleblowing tool

Departamentul Control Intern si Conformitate este structura desemnata cu primirea, inregistrarea, examinarea, efectuarea de actiuni subsecvente si solutionarea raportarilor primite de la avertizorii in interes public. Departamentul Control Intern si Conformitate este independent si impartial in exercitarea atributiilor decurgand din aceasta procedura.

Allianz-Tiriac examinează toate mesajele transmise și se asigură că acestea rămân confidențiale și că toate părțile implicate sunt tratate în mod egal.

Vă rugăm să rețineți că mesajul dvs. poate fi investigat numai dacă conține suficiente informații. Prin urmare, vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil. Dacă nu aveți acces la informații detaliate,  acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să vă exprimați ingrijorarile.  Când trimiteți o sesizare, vă vom confirma primirea acesteia în termen de 7 zile. Este util pentru echipa noastră de investigații sa furnizați numele dumneavoastră și/sau o adresă de e-mail atunci când trimiteți o sesizare. Acest lucru ne permite să vă contactăm în cazul în care avem întrebări ulterioare. Dacă preferați totuși să rămâneți anonim,  vă vom respecta decizia și sesizarea dumneavoastră va fi în continuare investigată.

Allianz nu tolerează represalii sub nicio formă împotriva oricărei persoane care prezintă o sesizare cu bună-credință. Acest lucru se intampla si in situatiile in care investigatia  nu confirmă acuzațiile făcute.

Informațiile dumneavoastră vor fi tratate confidențial. Luăm măsurile adecvate pentru a folosi cu atenție toate informațiile primite și pentru a proteja interesele tuturor persoanelor implicate.

Toate datele furnizate sunt procesate cu respectarea cerintelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul in care nu doriti să utilizați instrumentul nostru de raportare, puteți trimite sesizarile dvs.:

·       prin e-mail la: compliance@allianz.com sau anti-fraud@allianz.com

·       prin curier la următoarea adresă: Allianz SE, Group Compliance, Koeniginstrasse 28, 80802, München, Germania.

Sesizarile pot fi de asemenea, raportate personal catre  Departamentul Control Intern si Conformitate.

Vă rugăm să rețineți că acest canal de comunicare nu este destinat reclamațiilor care nu reflectă un act de abatere sau o încălcare a actelor normative sau a reglementarilor interne.

Reclamațiile referitoare la o poliță de asigurare sau la oricare dintre serviciile noastre trebuie adresate prin punctul de contact corespunzător.  

Politica de reclamatii

Echipa Allianz-Tiriac se preocupa permanent de satisfactia ta cu privire la serviciile si produsele de asigurare pe care ti le ofera. Experienta ta este foarte importanta si, impartasind-o cu noi, contribui la identificarea serviciilor de imbunatatit.
Fiecare reclamatie ne ajuta sa avem o abordare diferita, astfel incat experienta ta cu Allianz-Tiriac sa fie mai buna. 

Ne poti contacta prin:

Pasi in gestionarea mesajului tau:

  • vom prelua mesajul transmis in cel mai scurt timp 
  • la receptionarea mesajului prin e-mail, vei primi o confirmare automata de primire
  • vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 5 zile lucratoare
  • in cazul in care solutionarea reclamatiei tale necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 5 zile lucratoare, te vom informa privind escaladarea solicitarii transmise
  • in cazul reclamatiilor complexe, care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 10 zile lucratoare te vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia ta

 

Te rugam sa ne transmiti datele tale de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa iti raspundem in cel mai scurt timp. In cazul in care nu esti multumit de raspunsul nostru, te poti adresa Autoritatii de Supraveghere Financiara.

Adresa: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti 

Telefon: 021.316 78 80/81, 021.316 85 87 (interior 141)

Solutionarea alternativa a litigiilor

Pentru a solutiona un litigiu cu Allianz-Tiriac Asigurari SA in calitate de asigurator ai posibilitatea sa te adresezi entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor (denumita in continuare SAL-FIN). Aceasta structură a fost creata in cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara (denumita in continuare ASF), conform Regulamentului ASF nr. 4/2016, cu scopul de a permite consumatorilor să apeleze gratuit la un mecanism de solutionare alternativa a litigiilor din domeniul financiar nonbancar.

Misiunea SAL-Fin este de a organiza solutionarea extrajudiciara a disputelor financiare nonbancare, interne sau transfrontaliere, in materie de consum. Conciliatorii SAL-FIN din domeniul financiar nonbancar cu experienta in mediere, negociere sau arbitraj pot propune sau impune o varianta de solutionare a litigiului in mod echilibrat, impartial, intr-un termen rezonabil si fara costuri pentru consumatori.

Pentru solutionarea unui litigiu cu un profesionist/comerciant prin aplicarea procedurii SAL, consumatorul trebuie sa isi exprime aceasta optiune in mod voluntar si sa se adreseze SAL-Fin in scris, direct la sediul SAL-Fin din Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti, prin posta la aceeasi adresa sau prin mijloace electronice de comunicare la adresa de e-mail office@salfin.ro si la numerele de fax 021.659.60.51 sau 021.659.64.36.

Informatii complete despre procedura privind solutionarea alternativa a litigiilor, activitatea desfasurata de entitatea SAL-FIN, cat si regulamentul privind organizarea si functionarea entitatii SAL-FIN, pot fi obtinute la adresa de internet: www.salfin.ro.

Sistemul de administrare a riscurilor

Principalele caracteristici ale sistemului privind administrarea/ managementul a/al riscurilor în baza procedurilor și strategiilor prevăzute la art. 41.

Allianz-Tiriac Asigurari S.A. se angajeaza sa identifice, sa monitorizeze si sa administreze in mod consistent, proactiv si eficient riscurile la care este expusa compania in contextul dezvoltarii activitatii si a atingerii obiectivelor, astfel incat asumarea riscurilor sa se faca in mod responsabil si informat.

Pentru mai multe informatii, consulta documentul aici.

Recommendation for foreign intermediaries

Intermediaries located in EU member states who wish to carry out mediation activities in Romania based on freedom of services (FOS), shall notify the Romanian supervising authority via the qualified authority from the member state of origin.

Insurance intermediaries located in an EU member state should comply with the Romanian legislation and for that reason the activities carried out by them should respect the provisions of the Law no. 236/2018 and Norm 19/2018 issued by FSA.

Feel free to contact us should you need further information: relatii.publice@allianztiriac.ro 

Reglementari legislative

Informatiile furnizate si serviciile descrise in acest site sunt valabile numai pentru Allianz-Tiriac Asigurari S.A. si sunt proprietatea sa exclusiva.
De asemenea, Allianz-Tiriac Asigurari detine toate drepturile de proprietate intelectuala (inclusiv drepturile asupra bazei de date) privind marcile comerciale, marcile de servicii, logo-urile si toate celelalte materiale prezentate in acest site.

Este interzisa reproducerea, distribuirea sau publicarea sub orice forma a continutului materialelor prezentate pe acest site, de catre orice persoana, fara acordul scris prealabil al Allianz-Tiriac Asigurari SA.

Nici unul dintre materialele prezentate pe acest site nu constituie o oferta ferma de a contracta, cu atat mai mult ele nu se constituie ca o oferta de vanzare-cumparare a vreunui serviciu de asigurare.

Orice incercare, de orice natura, de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site, cu exceptia detinatorului sau legal – Allianz-Tiriac Asigurari S.A., da dreptul unilateral si neechivoc ca Allianz-Tiriac Asigurari S.A. sa faca uz de dreptul de a se adresa instantelor de judecata legal competente pentru sanctionarea unei asemenea fapte.