Politica de confidențialitate

Politica de confidentialitate descrie modul in care Allianz-Tiriac Asigurari S.A. colecteaza datele cu caracter personal, tipurile de date care vor fi colectate, prelucrate si utilizate in timpul vizitelor pe site-ul Allianz-Tiriac Asigurari S.A., de ce sunt colectate, catre cine sunt transmise si drepturile legate de acestea. Te rugam sa citesti cu atentie aceasta Politica.

Notificare privind prelucrarea datelor

In scopul prestarii serviciilor de asigurare, Allianz-Tiriac Asigurari S.A. prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. 

Rolul prezentei sectiuni este de a te informa si de a-ti explica modul in care datele tale cu caracter personal sunt utilizate, precum si scopul in care acestea sunt folosite. Te rugam sa citesti cu atentie aceasta Notificare.

Regulile Corporatiste Obligatorii ale Allianz (BCR Allianz)

„ Regulile Corporatiste Obligatorii ale Allianz (BCR Allianz)” va oferă informații despre regulile care reglementează transferul internațional de date cu caracter personal între companiile Grupului Allianz care operează în Spațiul Economic European (SEE) și companiile Grupului Allianz din afara acestei zone. Regulile descriu, de asemenea, drepturile dumneavoastră cu privire la astfel de transferuri, ce trebuie să faceți în cazul în care doriți să va exercitati drepturile sau să faceți reclamație cu privire la astfel de transferuri, pecum și modul în care puteți să ne contactați. 

Pentru mai multe informații, accesează documentul  aici.

Politica de cookie

Acest site folosește cookie-uri. Acestea ne ajută să gestionăm și să îmbunătățim capacitatea de utilizare a site-ului, de exemplu, prin detectarea eventualelor legături dintre site-ul nostru și dispozitivul tău în trecut (prin adresa IP) și identificarea celor mai populare secțiuni ale site-ului Allianz-Țiriac Asigurări. 

Pentru mai multe informații privind politica de module cookie Allianz-Țiriac, accesează documentul  aici.

Transmite o raportare în interes public: Canalul de raportare internă Allianz

Facem ceea ce este corect pentru a vă securiza viitorul!

La Allianz suntem mai puternici împreună. Ne sprijinim pe valorile și principiile noastre puternice. Ne tratăm reciproc  cu respect, acționăm cu integritate, suntem transparenți și spunem adevărul.

Oferim prioritate respectării cerințelor legale și reglementărilor interne. Atunci când încălcările sunt detectate într-un stadiu incipient, pot fi luate măsuri adecvate pentru a preveni sau a atenua daunele aduse clienților, angajaților, partenerilor de afaceri și companiei însăși.

Dacă aveți informații obținute într-un context profesional, referitoare la încălcări ale Codului de Conduită al Companiei, a legilor sau a reglementărilor interne aplicabile , vă puteți raporta îngrijorarea prin intermediul canalului nostru de raportare online:  

BKMS Whistleblowing tool

Departamentul Control Intern și Conformitate este structura desemnată cu primirea, înregistrarea, examinarea, efectuarea de acțiuni subsecvente și soluționarea raportărilor primite de la avertizorii în interes public. Departamentul Control Intern și Conformitate este independent și imparțial în exercitarea atribuțiilor decurgând din această procedura.

Allianz-Țiriac examinează toate mesajele transmise și se asigură că acestea rămân confidențiale și că toate părțile implicate sunt tratate în mod egal.

Vă rugăm să rețineți că mesajul dvs. poate fi investigat numai dacă conține suficiente informații. Prin urmare, vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil. Dacă nu aveți acces la informații detaliate,  acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să vă exprimați îngrijorările.  Când trimiteți o sesizare, vă vom confirma primirea acesteia în termen de 7 zile. Este util pentru echipa noastră de investigații să furnizați numele dumneavoastră și/sau o adresă de e-mail atunci când trimiteți o sesizare. Acest lucru ne permite să vă contactăm în cazul în care avem întrebări ulterioare. Dacă preferați totuși să rămâneți anonim,  vă vom respecta decizia și sesizarea dumneavoastră va fi în continuare investigată.

Allianz nu tolerează represalii sub nicio formă împotriva oricărei persoane care prezintă o sesizare cu bună-credință. Acest lucru se întâmplă și în situațiile în care investigația  nu confirmă acuzațiile făcute.

Informațiile dumneavoastră vor fi tratate confidențial. Luăm măsurile adecvate pentru a folosi cu atenție toate informațiile primite și pentru a proteja interesele tuturor persoanelor implicate.

Toate datele furnizate sunt procesate cu respectarea cerințelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

În cazul în care nu doriți să utilizați instrumentul nostru de raportare, puteți trimite sesizările dvs.:

·       prin e-mail la: [email protected] sau [email protected]

·       prin curier la următoarea adresă: Allianz SE, Group Compliance, Koeniginstrasse 28, 80802, München, Germania.

Sesizările pot fi de asemenea, raportate personal către  Departamentul Control Intern și Conformitate.

Vă rugăm să rețineți că acest canal de comunicare nu este destinat reclamațiilor care nu reflectă un act de abatere sau o încălcare a actelor normative sau a reglementărilor interne.

Reclamațiile referitoare la o poliță de asigurare sau la oricare dintre serviciile noastre trebuie adresate prin punctul de contact corespunzător.   cookie Allianz-Țiriac, accesează

Petiții/Politica de reclamații

Echipa Allianz-Țiriac se preocupă permanent de satisfacția ta cu privire la serviciile și produsele de asigurare pe care ți le oferă. Experiența ta este foarte importantă și, împărtășind-o cu noi, contribui la identificarea serviciilor de îmbunătățit.
Fiecare reclamație ne ajută să avem o abordare diferită, astfel încât experiența ta cu Allianz-Țiriac să fie mai bună. 

Ne poți contacta prin:

Pași în gestionarea mesajului tău:

  • vom prelua mesajul transmis în cel mai scurt timp 
  • la recepționarea mesajului prin e-mail, vei primi o confirmare automată de primire
  • vom face toate eforturile pentru a răspunde în maximum 5 zile lucrătoare
  • în cazul în care soluționarea reclamației tale necesită mai multe investigații și nu o putem onora în termenul de 5 zile lucrătoare, te vom informa privind escaladarea solicitării transmise
  • în cazul reclamațiilor complexe, care implică un termen de rezolvare extins, la fiecare 10 zile lucrătoare te vom informa asupra stadiului în care se află reclamația ta

 

Te rugăm să ne transmiți datele tale de contact și modalitatea de comunicare preferată astfel încât să îți răspundem în cel mai scurt timp. În cazul în care nu ești mulțumit de răspunsul nostru, te poți adresa Autorității de Supraveghere Financiară.

Adresa: Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod poștal 050092, București

Telefon: 021.316 78 80/81, 021.316 85 87 (interior 141)

Mai multe informații privind procedura de soluționare a petițiilor poți găsi aici:

Soluționarea alternativă a litigiilor

Pentru a soluționa un litigiu cu Allianz-Țiriac Asigurări SA în calitate de asigurător ai posibilitatea să te adresezi entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor (denumită în continuare SAL-FIN). Această structură a fost creată în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (denumită în continuare ASF), conform Regulamentului ASF nr. 4/2016, cu scopul de a permite consumatorilor să apeleze gratuit la un mecanism de soluționare alternativă a litigiilor din domeniul financiar nonbancar.

Misiunea SAL-Fin este de a organiza soluționarea extrajudiciară a disputelor financiare nonbancare, interne sau transfrontaliere, în materie de consum. Conciliatorii SAL-FIN din domeniul financiar nonbancar cu experiență în mediere, negociere sau arbitraj pot propune sau impune o variantă de soluționare a litigiului în mod echilibrat, imparțial, într-un termen rezonabil și fără costuri pentru consumatori.

Pentru soluționarea unui litigiu cu un profesionist/comerciant prin aplicarea procedurii SAL, consumatorul trebuie să își exprime această opțiune în mod voluntar și să se adreseze SAL-Fin în scris, direct la sediul SAL-Fin din Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod poștal 050092, București, prin poștă la aceeași adresă sau prin mijloace electronice de comunicare la adresa de e-mail [email protected] și la numerele de fax 021.659.60.51 sau 021.659.64.36.

Informații complete despre procedura privind soluționarea alternativă a litigiilor, activitatea desfășurată de entitatea SAL-FIN, cât și regulamentul privind organizarea și funcționarea entității SAL-FIN, pot fi obținute la adresa de internet: www.salfin.ro.

Sistemul de administrare a riscurilor

Principalele caracteristici ale sistemului privind administrarea/ managementul a/al riscurilor în baza procedurilor și strategiilor prevăzute la art. 41.

Allianz-Țiriac Asigurări S.A. se angajează să identifice, să monitorizeze și să administreze în mod consistent, proactiv și eficient riscurile la care este expusă compania în contextul dezvoltării activității și a atingerii obiectivelor, astfel încât asumarea riscurilor să se facă în mod responsabil și informat.

Pentru mai multe informații, consulta documentul aici.

Recommendation for foreign intermediaries

Intermediaries located in EU member states who wish to carry out mediation activities in Romania based on freedom of services (FOS), shall notify the Romanian supervising authority via the qualified authority from the member state of origin.

Insurance intermediaries located in an EU member state should comply with the Romanian legislation and for that reason the activities carried out by them should respect the provisions of the Law no. 236/2018 and Norm 19/2018 issued by FSA.

Feel free to contact us should you need further information: [email protected] 

Reglementari legislative

Informațiile furnizate și serviciile descrise în acest site sunt valabile numai pentru Allianz-Țiriac Asigurări S.A. și sunt proprietatea să exclusivă.
De asemenea, Allianz-Țiriac Asigurări deține toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv drepturile asupra bazei de date) privind mărcile comerciale, mărcile de servicii, logo-urile și toate celelalte materiale prezentate în acest site.

Este interzisă reproducerea, distribuirea sau publicarea sub orice formă a conținutului materialelor prezentate pe acest site, de către orice persoană, fără acordul scris prealabil al Allianz-Țiriac Asigurări S.A.

Nici unul dintre materialele prezentate pe acest site nu constituie o oferta fermă de a contracta, cu atât mai mult ele nu se constituie că o oferta de vânzare-cumpărare a vreunui serviciu de asigurare.

Orice încercare, de orice natură, de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site, cu excepția deținătorului sau legal – Allianz-Țiriac Asigurări S.A., da dreptul unilateral și neechivoc că Allianz-Țiriac Asigurări S.A. să facă uz de dreptul de a se adresa instanțelor de judecată legal competențe pentru sancționarea unei asemenea fapte.

Termeni și Condiții

Pentru polițele de asigurare generale ( MyCar, MyHome și My Travel (doar pentru polițe încheiate pe o durata mai mare de 30 de zile)) achiziționate on-line, contractantul are dreptul, depunând o cerere scrisă, de a renunta la încheierea contractului în termen de 14 zile de la încheierea acestuia, fără oferirea unui motiv, cu condiția să nu fi intervenit avizarea unei daune. În cazul în care a fost achiziționată polița de viață MyProtect, termenul menționat anterior este de 30 de zile. Asigurătorul va proceda la restituirea integrală a primei de asigurare plătite.

Încetarea polițelor RCA se face exclusiv în condițiile enumerate limitativ de legislația specifică polițelor de asigurare obligatorie.

De asemenea, polițele de asigurare, cu excepția RCA, pot fi denunțate oricând pe parcursul acestora cu un termen de preaviz de 20 de zile calendaristice, cu reținerea primei de asigurare pentru perioada asigurată.

În cazul în care contractantul dorește modificări la contractul de asigurare (ex. Modificare suma asigurată, modificare riscuri asigurate, etc) acesta are posibilitatea de a se adresa Asiguratorului care va analiză cererea și o va soluționa în consecință.