• Flexibilitate in alegere - 3 planuri de acoperire teritoriala, in functie de nivelul de protectie dorit
  • Compensare a costurilor generate de anularea si intreruperea calatoriei prin Clauza Storno
  • Acoperire de cheltuieli medicale si de repatriere aferente imbolnavirii cu COVID-19,  daca starea de urgenta este declarata atunci cand asiguratul este deja in tara de destinatie.
Daca ai nevoie de ajutor pentru a alege asigurarea potrivita, contacteaza un reprezentant vanzari Allianz-Tiriac sau suna la 0219798.

Ai la dispozitie un proces simplu si rapid
de solutionare a daunei

Notificare online sau prin telefon
Completare dosar, dupa notificare
Asistenta in cazul unei urgente medicale
si/sau despagubire

Intrebari frecvente

Politele de calatorie emise de Allianz-Tiriac vor acoperi cheltuielile medicale si de repatriere aferente imbolnăvirii cu COVID-19, iar pentru clientii care aleg clauza Storno* vor fi acoperite si cheltuielile aferente anularii sau intreruperii calatoriei. 

Exceptie fac calatoriile in SUA si Canada, precum si cele in tari aflate in stare de urgenta in ziua anterioară intrarii in vigoare a fiecarui risc asigurat. 

Riscul este insa acoperit daca starea de urgenta este declarata atunci cand asiguratul este deja in tara de destinatie.

*Clauza Storno poate fi achizitionata doar prin intermediul unui reprezentant de vanzari Allianz-Tiriac.

  • Planul A: In toate tarile cu exceptia SUA, Canadei, Romaniei si tarii de rezidenta a persoanei asigurate
  • Planul B: In toate tarile cu exceptia Romaniei si tarii de rezidenta a persoanei asigurate
  • Planul C: In Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru, Malta, Italia, Croatia, Spania, Portugalia, cu exceptia tarii de rezidenta a persoanei asigurate.

Completeaza-ti asigurarea Voiaj cu:

  • Asigurarea optionala de accidente persoane
  • Asigurarea optionala a bagajelor*
  • Asigurarea de raspundere civila fata de terti
  • Clauza storno.
  • * Deteriorarea bagajului pe durata in care acesta este lasat in grija unei companii de transport, precum si cheltuielile efectuate pentru achizitionarea bunurilor de stricta necesitate, in situatia in care bagajul a fost livrat de transportator cu intarziere, nu sunt acoperite de polita de calatorie Allianz-Tiriac.

    Raspunderea in cazul intarzierii, deteriorarii sau pierderii bagajului, apartine companiei care a efectuat transportul: companiei aeriene, companiei de transport auto, sau altui transportator (feroviar, naval, etc), astfel ca, demersurile necesare pentru recuperarea prejudiciului trebuie indreptate catre acestia, conform legislatiei in vigoare.

alt

Documente utile

alt
Formulare de notificare dauna, cereri de despagubire si alte documente utile