Protejeaza-ti bunurile
de evenimente nepravazute

  • Beneficiezi de protectie financiara pentru echipamentele noi, cu pretul de achizitie de peste 200 de lei, vandute exclusiv de eMag
  • Comanzi asigurarea odata cu produsul sau in maximum 5 zile de la achizitia acestuia
  • Ai acoperire oriunde in lume pentru avarii accidentale si furt prin talharie
  • Cumperi asigurarea online sau din showroom-urile eMag. 

Ai la dispozitie un proces simplu si rapid
de solutionare a daunei

Notificarea daunei prin telefon
Lu-Vi, 09:00-18:00
Urmarirea indicatiilor furnizate la notificarea daunei
Solutionarea daunei prin reparatie sau inlocuirea echipamentului

Vrei sa notifici o dauna?

Intrebari frecvente

Poti achizitiona asigurarea Protect+ pentru urmatoarele categorii de produse: telefoane mobile, tablete si televizoare, laptopuri si PC, aparate foto-video si electrocasnice exclusiv de eMag pe site sau in showroom.

Produsele resigilate, produsele expuse in showroom si produsele vandute de catre partenerii eMag Marketplace NU pot fi asigurate prin Protect+.

Riscurile asigurate sunt urmatoarele:

Avarii de tipul loviri, caderi, contactul cu lichide, fenomene atmosferice (trasnet), daune electrice etc, inclusiv daca acestea au loc pe durata transportului efectuat de catre Asigurat/ Contractant de la locul de livrare la domiciliul acestuia, precum si, in cazul echipamentelor electronice si electrocasnice, inclusiv furtul prin efractie sau prin acte de talharie, dovedite prin acte  emise de Politie.

Da, cu exceptia teritoriilor supuse sanctiunilor financiare sau comerciale.

Toate serviciile conexe, inclusiv repararea sau inlocuirea produselor avariate, se vor realiza exclusiv in Romania, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Tiriac si serviciului de asistenta in caz de dauna, oferit de Marsh Broker.

Notifici serviciul de asistenta daune, apeland 021 305 98 00, in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data producerii evenimentului asigurat, in cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucratoare de la data producerii sau constatarii furtului.

Atunci cand dauna a fost produsa de un incendiu, explozie, furt prin efractie sau talharie, trebuie sa raportezi evenimentul autoritatilor competente in termen de pana la 48 de ore si sa obtii o dovada necesara in procesul de analiza a cererii de despagubire.

Poti face acest lucru in primele 30 de zile de la achizitia bunului, fara a fi necesara invocarea unui motiv sau in primele 60 de zile, daca esti client “Genius”, iar in conditiile in care nu au avut loc daune, eMag iti va returna integral prima de asigurare.

Daca ai decis sa renunti la polita de asigurare dupa perioada de retur de 30 de zile, respectiv 60 de zile in cazul clientilor Genius, ti se va restitui prima de asigurare, mai putin valoarea aferenta perioadei de asigurare a bunului, pana la momentul deciziei de rezilere a politei, in conditiile in care nu au avut loc daune.

In cazul in care, ai ales asigurarea eProtect pe 2 ani, iar in primul an ai o dauna totala sau doua daune partiale, ti se va restitui prima de asigurare,  pentru cel de-al doilea an.

Pentru situatiile cand vrei sa pastrezi produsul, dar doresti sa renunti la asigurarea Protect+, te rugam sa iei legatura cu unul dintre consultantii din showroom sau completezi formularul de contact de pe eMag.ro - Libertate in fiecare zi

alt

Documente utile

alt
Formulare de notificare dauna, cereri de despagubire si alte documente utile