Protejează-ți bunurile
de evenimente neprevăzute

  • Beneficiezi de protecție financiară pentru echipamentele noi, cu prețul de achiziție de peste 200 de lei, vândute exclusiv de eMag
  • Comanzi asigurarea odată cu produsul sau în maximum 5 zile de la achiziția acestuia
  • Ai acoperire oriunde în lume pentru avarii accidentale și furt prin tâlhărie
  • Cumperi asigurarea online sau din showroom-urile eMag

Întrebări frecvente

Poți achiziționa asigurarea Protect+ pentru următoarele categorii de produse: telefoane mobile, tablete și televizoare, laptopuri și PC, aparate foto-video și electrocasnice exclusiv de eMag pe site sau în showroom.

Produsele resigilate, produsele expuse în showroom și produsele vândute de către partenerii eMag Marketplace NU pot fi asigurate prin Protect+.

Riscurile asigurate sunt următoarele:

Avarii de tipul loviri, căderi, contactul cu lichide, fenomene atmosferice (trăsnet), daune electrice etc, inclusiv dacă acestea au loc pe durata transportului efectuat de către Asigurat/ Contractant de la locul de livrare la domiciliul acestuia, precum și, în cazul echipamentelor electronice și electrocasnice, inclusiv furtul prin efracție sau prin acte de tâlhărie, dovedite prin acte  emise de Poliție.

Da, cu excepția teritoriilor supuse sancțiunilor financiare sau comerciale.

Toate serviciile conexe, inclusiv repararea sau înlocuirea produselor avariate, se vor realiza exclusiv în România, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Țiriac și serviciului de asistență în caz de daună, oferit de Marsh Broker.

Notifici serviciul de asistență daune, apelând 021 305 98 00, în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat, în cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului.

Atunci când dauna a fost produsă de un incendiu, explozie, furt prin efracție sau tâlhărie, trebuie să raportezi evenimentul autorităților competente în termen de până la 48 de ore și să obții o dovadă necesară în procesul de analiză a cererii de despăgubire.

Poți face acest lucru în primele 30 de zile de la achiziția bunului, fără a fi necesară invocarea unui motiv sau în primele 60 de zile, dacă eșți client “Genius”, iar în condițiile în care nu au avut loc daune, eMag îți va returna integral prima de asigurare.

Dacă ai decis să renunți la polița de asigurare după perioada de retur de 30 de zile, respectiv 60 de zile în cazul clienților Genius, ți se va restitui prima de asigurare, mai puțîn valoarea aferentă perioadei de asigurare a bunului, până la momentul deciziei de rezilere a poliței, în condițiile în care nu au avut loc daune.

În cazul în care, ai ales asigurarea eProtect pe 2 ani, iar în primul an ai o dauna totală sau două daune parțiale, ți se va restitui prima de asigurare,  pentru cel de-al doilea an.

Pentru situațiile când vrei să păstrezi produsul, dar dorești să renunți la asigurarea Protect+, te rugăm să iei legătură cu unul dintre consultanții din showroom sau completezi formularul de contact de pe eMag.ro - Libertate în fiecare zi

Ai la dispoziție un proces simplu și rapid
de soluționare a daunei

Notifici dauna online sau prin telefon
Urmărirea indicațiilor furnizate la notificarea daunei
Soluționarea daunei prin reparație sau înlocuirea echipamentului