Pentru Clauza Storno contactează un reprezentant Allianz-Țiriac

De ce să alegi Voiaj?

Vrei să călătorești fără griji? Asigurarea de călătorie Voiaj este potrivită pentru tine

Documente utile

Întrebări frecvente
Unde beneficiez de acoperire, în funcție de cele 3 planuri de acoperire teritorială?
Care sunt clauzele suplimentare pe care le pot adăuga pe asigurarea de bază?
* Deteriorarea bagajului pe durata în care acesta este lăsat în grija unei companii de transport, precum și cheltuielile efectuate pentru achiziționarea bunurilor de strictă necesitate, în situația în care bagajul a fost livrat de transportator cu întârziere, nu sunt acoperite de polița de călătorie Allianz-Țiriac.
Răspunderea în cazul întârzierii, deteriorării sau pierderii bagajului, aparține companiei care a efectuat transportul: companiei aeriene, companiei de transport auto, sau altui transportator (feroviar, naval, etc), astfel că, demersurile necesare pentru recuperarea prejudiciului trebuie îndreptate către aceștia, conform legislației în vigoare.