doua persoane care se bucura de vacanta

Vacanță fără griji 

Pentru Clauza Storno contactează un reprezentant Allianz-Țiriac
  • Flexibilitate în alegere - 3 planuri de acoperire teritorială, în funcție de nivelul de protecție dorit
  • Compensare a costurilor generate de anularea și întreruperea călătoriei prin Clauza Storno
  • Acoperire de cheltuieli medicale și de repatriere aferente îmbolnăvirii cu COVID-19,  dacă starea de urgență este declarată atunci când asiguratul este deja în țara de destinație.

Întrebări frecvente

Polițele de călătorie emise de Allianz-Țiriac vor acoperi cheltuielile medicale și de repatriere aferente imbolnăvirii cu COVID-19, iar pentru clienții care aleg clauza Storno* vor fi acoperite și cheltuielile aferente anulării sau întreruperii călătoriei. 

Excepție fac călătoriile în SUA și Canada, precum și cele în țări aflate în stare de urgență în ziua anterioară intrării în vigoare a fiecărui risc asigurat. 

Riscul este însă acoperit dacă starea de urgență este declarată atunci când asiguratul este deja în țara de destinație.

*Clauza Storno poate fi achiziționată doar prin intermediul unui reprezentant de vânzări Allianz-Țiriac.

  • Planul A: În toate țările cu excepția SUA, Canadei, României și țării de rezidență a persoanei asigurate
  • Planul B: În toate țările cu excepția României și țării de rezidență a persoanei asigurate
  • Planul C: În Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru, Malta, Italia, Croația, Spania, Portugalia, cu excepția țării de rezidență a persoanei asigurate.
  • Completează-ți asigurarea Voiaj cu:
  • Asigurarea opțională de accidente persoane
  • Asigurarea opțională a bagajelor*
  • Asigurarea de răspundere civilă față de terți
  • Clauza storno.

* Deteriorarea bagajului pe durata în care acesta este lăsat în grija unei companii de transport, precum și cheltuielile efectuate pentru achiziționarea bunurilor de strictă necesitate, în situația în care bagajul a fost livrat de transportator cu întârziere, nu sunt acoperite de polița de călătorie Allianz-Țiriac.

Răspunderea în cazul întârzierii, deteriorării sau pierderii bagajului, aparține companiei care a efectuat transportul: companiei aeriene, companiei de transport auto, sau altui transportator (feroviar, naval, etc), astfel că, demersurile necesare pentru recuperarea prejudiciului trebuie îndreptate către aceștia, conform legislației în vigoare.

Ai găsit asigurarea potrivită pentru tine?

Ai la dispoziție un proces simplu și rapid
de soluționare a daunei

Notificare online sau prin telefon
Completare dosar, după notificare
Asistență în cazul unei urgențe medicale
și/sau despăgubire