Notificare privind prelucrarea datelor

Rolul prezentei sectiuni este de a te informa si de a-ti explica modul in care datele tale cu caracter personal sunt utilizate, precum si scopul in care acestea sunt folosite de catre Allianz-Tiriac Pensii Private Societate de administrare a fondurilor de pensii private S.A. (denumita în continutul prezentei note Allianz-Tiriac Pensii Private) . 

Te rugam sa citesti cu atentie aceasta Notificare.

Standardul Allianz privind protectia datelor (APS)

„Standardul Allianz privind protectia datelor (APS) va ofera informatii despre regulile care reglementeaza transferul international de date cu caracter personal intre companiile Grupului Allianz care opereaza in Spatiul Economic European (SEE) si companiile Grupului Allianz din afara acestei zone. Standardul descrie, de asemenea, drepturile dumneavoastra cu privire la astfel de transferuri, ce trebuie sa faceti in cazul in care doriti sa va exercitati drepturile sau sa faceti reclamatie cu privire la astfel de transferuri, pecum si modul in care puteti sa ne contactati.”

Pentru mai multe informatii, acceseaza documentul  aici.

Politica de cookie

Acest site foloseste cookie-uri. Acestea ne ajuta sa gestionam si sa imbunatatim capacitatea de utilizare a site-ului, de exemplu, prin detectarea eventualelor legaturi dintre site-ul nostru si dispozitivul tau in trecut (prin adresa IP) si identificarea celor mai populare sectiuni ale site-ului Allianz-Tiriac Pensii Private. 

Pentru mai multe informatii, acceseaza documentul  aici.

Solutionarea alternativa a litigiilor

Pentru a solutiona un litigiu cu Allianz-Tiriac Pensii Private SA in calitate de administrator al fondurilor de pensii private, te rugam sa consulti documentul aici.

Politica de reclamatii

Echipa Allianz-Tiriac Pensii Private intreprinde permanent demersuri pentru imbunatatirea activitatii si cresterea calitatii serviciilor oferite si pentru a construi impreuna cu participantii nostri o relatie bazata pe incredere si respect. Fiecare sesizare sau reclamatie ne ajuta sa avem o abordare diferita, astfel incat experienta dumneavoastra cu Allianz-Tiriac Pensii Private sa fie cat mai buna. 

Pentru o buna transparenta si comunicare, Allianz-Tiriac Pensii Private pune la dispozitia petentilor urmatoarele mijloace de contact: 

  • E-mail: info@aztpensii.ro
  • Fax: 021 20 72 170
  • Posta: Allianz-Tiriac Pensi Private, Str. Buzești, nr. 82-94, etaj 12, sector 1, Bucuresti
  • Infoline: 021 20 72 166 de luni pana vineri de la 09:00 la 17:00, 08008736744 (apel gratuit din reteaua Telekom)

Pasi in gestionarea mesajului tau:
  • vom prelua mesajul transmis in cel mai scurt timp
  • la receptionarea mesajului prin e-mail, veti primi o confirmare automata de primire.
Termenul maxim de solutionare pentru orice petitie este de 30 zile calendaristice.  
In situatia in care aspectele sesizate/reclamate necesita demersuri mai complexe sau o cercetare amanuntita, care pot necesita o perioada mai lunga de timp pentru instrumentare, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile calendaristice, cu conditia informarii prealabile a petentului, pe parcursul celor 30 de zile, privind prelungirea termenului de raspuns. 

Te rugam sa ne transmiti datele tale de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa iti raspundem in cel mai scurt timp. In cazul in care nu esti multumit de raspunsul nostru, te poti adresa Autoritatii de Supraveghere Financiara. 

Adresa: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti 

Telefon: 021.316 78 80/81, 021.316 85 87 (interior 141)

Criterii de sustenabilitate ESG

Allianz Investment Management SE (AIM SE) stabileste si comunica cadrul general in care functionează entitatile grupului Allianz, printre care si Allianz-Tiriac Pensii Private. 

Allianz-Tiriac Pensii Private ia in considerare riscurile de durabilitate in cadrul proceselor decizionale legate de investitii, inclusiv in ceea ce priveste strategia de investitii, managementul activelor si pasivelor, gestionarea administratorilor de active, monitorizarea investitiilor si gestionarea riscurilor. Realizarea investitiilor este efectuata atat de Allianz-Tiriac Pensii Private in mod direct cat si de catre administratorii de active selectati. 

Allianz-Tiriac Pensii Private va mentine cerinte clare pentru administratorii de active cu privire la luarea in considerare a riscurilor legate de durabilitate.

Afla mai multe detalii aici. 

Aspecte legale

Informatiile furnizate si serviciile descrise in acest site sunt valabile numai pentru Allianz-Tiriac Pensii Private Societate de administrare a fondurilor de pensii private S.A. (Allianz-Tiriac Pensii Private) si sunt proprietatea sa exclusiva.

Allianz-Tiriac Pensii Private detine toate drepturile de proprietate intelectuala (inclusiv drepturile asupra bazei de date) privind marcile comerciale, marcile de servicii, logo-urile si toate celelalte materiale prezentate in acest site.

Este interzisa reproducerea, distribuirea sau publicarea sub orice forma a continutului materialelor prezentate pe acest site, de catre orice persoana, fara acordul scris prealabil al Allianz-Tiriac Pensii Private.

Informatia care se regaseste pe acest site este prezentata numai in scop informativ.

Astfel, informatiile nu ar trebui interpretate ca o invitatie, oferta sau recomandare de a achizitiona sau de a dispune de orice produs sau consiliere in domeniul investitiilor, in domeniul juridic, financiar-economic sau in oricare alt domeniu.

Avand in vedere ca informatia prezentata are caracter general este posibil sa nu fie relevanta in cazuri individuale concrete. In acest sens,  te îndrumam ca inainte de a lua orice decizie referitoare la produsele de pensii sa citesti prospectele schemelor si sa ne contactezi pentru a iti oferi informatii specifice.

Orice incercare, de orice natura, de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site da dreptul unilateral si neechivoc ca Allianz-Tiriac Pensii Private sa faca uz de dreptul de a se adresa instantelor de judecata pentru sanctionarea unei asemenea fapte.

Transmite o avertizare de integritate: Canal de raportare interna Allianz

Facem ceea ce este corect pentru a va securiza viitorul!

La Allianz suntem mai puternici împreună. Ne sprijinim pe valorile și principiile noastre puternice. Ne tratăm reciproc  cu respect, acționăm cu integritate, suntem transparenți și spunem adevărul.

Oferim prioritate respectării cerințelor legale și reglementărilor interne. Atunci când încălcările sunt detectate într-un stadiu incipient, pot fi luate măsuri adecvate pentru a preveni sau a atenua daunele aduse clienților, angajaților, partenerilor de afaceri și companiei însăși.

Dacă aveți informații despre un act de abatere sau încălcarea regulilor la Allianz, vă puteți raporta îngrijorarea prin intermediul canalului nostru de raportare online:

BKMS Whistleblowing tool

Allianz-Tiriac examinează toate mesajele transmise și se asigură că acestea rămân confidențiale și că toate părțile implicate sunt tratate în mod egal.

Vă rugăm să rețineți că mesajul dvs. poate fi investigat numai dacă conține suficiente informații. Prin urmare, vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil. Dacă nu aveți acces la informații detaliate,  acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să vă exprimați ingrijorarile.

Când trimiteți o sesizare, vă vom confirma primirea acesteia în termen de 7 zile. Este util pentru echipa noastră de investigații sa furnizați numele dumneavoastră și/sau o adresă de e-mail atunci când trimiteți o sesizare. Acest lucru ne permite să vă contactăm în cazul în care avem întrebări ulterioare. Dacă preferați totuși să rămâneți anonim,  vă vom respecta decizia și sesizarea dumneavoastră va fi în continuare investigată.

Allianz nu tolerează represalii sub nicio formă împotriva oricărei persoane care prezintă o sesizare cu bună-credință. Acest lucru se intampla si in situatiile in care investigatia  nu confirmă acuzațiile făcute.

Informațiile dumneavoastră vor fi tratate confidențial. Luăm măsurile adecvate pentru a folosi cu atenție toate informațiile primite și pentru a proteja interesele tuturor persoanelor implicate.

Toate datele furnizate sunt procesate cu respectarea cerintelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul in care nu doriti să utilizați instrumentul nostru de raportare, puteți trimite sesizarile dvs.:

·       prin e-mail la: compliance@allianz.com sau anti-fraud@allianz.com

·       prin curier la următoarea adresă: Allianz SE, Group Compliance, Koeniginstrasse 28, 80802, München, Germania.

Sesizarile pot fi de asemenea, raportate personal catre  Departamentul Control Intern si Conformitate.

Vă rugăm să rețineți că acest canal de comunicare nu este destinat reclamațiilor care nu reflectă un act de abatere sau o încălcare a actelor normative sau a reglementarilor interne.

Reclamațiile referitoare la un act individual de aderare sau la oricare dintre serviciile noastre trebuie adresate prin punctul de contact corespunzător (info@aztpensii.ro).