Facem ceea ce este corect pentru a va securiza viitorul!
La Allianz suntem mai puternici împreună. Ne sprijinim pe valorile și principiile noastre puternice. Ne tratăm reciproc cu respect, acționăm cu integritate, suntem transparenți și spunem adevărul.
Oferim prioritate respectării cerințelor legale și reglementărilor interne. Atunci când încălcările sunt detectate într-un stadiu incipient, pot fi luate măsuri adecvate pentru a preveni sau a atenua daunele aduse clienților, angajaților, partenerilor de afaceri și companiei însăși.
Dacă aveți informații despre un act de abatere sau încălcarea regulilor la Allianz, vă puteți raporta îngrijorarea prin intermediul canalului nostru de raportare online:
BKMS Whistleblowing tool
Departamentul Control Intern si Conformitate este structura desemnata cu primirea, inregistrarea, examinarea, efectuarea de actiuni subsecvente si solutionarea raportarilor primite de la avertizorii in interes public. Departamentul Control Intern si Conformitate este independent si impartial in exercitarea atributiilor decurgand din aceasta procedura.Allianz-Tiriac examinează toate mesajele transmise și se asigură că acestea rămân confidențiale și că toate părțile implicate sunt tratate în mod egal.
Vă rugăm să rețineți că mesajul dvs. poate fi investigat numai dacă conține suficiente informații. Prin urmare, vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil. Dacă nu aveți acces la informații detaliate, acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să vă exprimați ingrijorarile.
Când trimiteți o sesizare, vă vom confirma primirea acesteia în termen de 7 zile. Este util pentru echipa noastră de investigații sa furnizați numele dumneavoastră și/sau o adresă de e-mail atunci când trimiteți o sesizare. Acest lucru ne permite să vă contactăm în cazul în care avem întrebări ulterioare. Dacă preferați totuși să rămâneți anonim, vă vom respecta decizia și sesizarea dumneavoastră va fi în continuare investigată.
Allianz nu tolerează represalii sub nicio formă împotriva oricărei persoane care prezintă o sesizare cu bună-credință. Acest lucru se intampla si in situatiile in care investigatia nu confirmă acuzațiile făcute.
Informațiile dumneavoastră vor fi tratate confidențial. Luăm măsurile adecvate pentru a folosi cu atenție toate informațiile primite și pentru a proteja interesele tuturor persoanelor implicate.
Toate datele furnizate sunt procesate cu respectarea cerintelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
In cazul in care nu doriti să utilizați instrumentul nostru de raportare, puteți trimite sesizarile dvs.:
· prin e-mail la: compliance@allianz.com sau anti-fraud@allianz.com
· prin curier la următoarea adresă: Allianz SE, Group Compliance, Koeniginstrasse 28, 80802, München, Germania.
Sesizarile pot fi de asemenea, raportate personal catre Departamentul Control Intern si Conformitate.
Vă rugăm să rețineți că acest canal de comunicare nu este destinat reclamațiilor care nu reflectă un act de abatere sau o încălcare a actelor normative sau a reglementarilor interne.
Reclamațiile referitoare la un act individual de aderare sau la oricare dintre serviciile noastre trebuie adresate prin punctul de contact corespunzător (info@aztpensii.ro).