Dacă ar fi să dau timpul înapoi, formarea mea ca agent de asigurari s-a conturat gradual, incepand cu anul 2004 in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari SA - eu fiind, la baza, profesor .
Nu a fost, însă, un drum usor de străbătut, ci a fost nevoie de o adaptare continuă la cerințele clienților al caror profil se afla intr-o continua schimbare, clienti aflați, la rândul lor, în situația de a răspunde provocărilor, pe o piață puternic concurențială.
Consider, ca discutia, conversatia cu clientul, trebuie sa fie simpla, transparenta, cu multumiri, intrebari despre gradul de satisfactie pe care i le-au adus produsul respectiv.
Indiferent de profesia aleasă, un lucru important este să fii dispus să depui efortul necesar pentru a te îndrepta spre obiectivul avut în vedere. Este foarte important să studiezi permanent produsele , pentru a putea oferi clienților soluții personalizate .
Un client multumit, va vorbi despre tine. Te va recomanda intotdeauna celor din jurul tau. Un client multumit va apela din nou la serviciile tale.
 
             
       
       
