Prima mea colaborare cu Allianz-Tiriac a fost in anul 2009 cand am intrat in echipa lor ca operator.
In anul 2012 am devenit inspector vanzari directe iar in anul 2016 mi-am schimbat statutul profesional si am devenit agent.
Am ales acest job din dorinta de a construi relatii cu cat mai multi oameni.
Ma motiveaza rolul important pe care m-il ofera aceasta munca, datorita careia, de-a lungul anilor, am fost recompensata cu incredere si apreciere de foarte multi clienti.
Profesionalismul si implicarea sunt esentiale in orice meserie.
Intermediarul in asigurari sau agentul nu este un individ care emite polite de asigurare si incaseaza primele. Agentul este interfata dintre client si asigurator. El ofera informatii, consultanta, sustine si ofera solutii in caz de necesitate.
Pentru a reusi, pentru a fi performant, el trebuie sa fie inzestrat cu anumite calitati: sa dispuna de un anumit grad de convingere, sa fie inzestrat cu empatie, sa stie sa asculte si sa indrume, sa fie o persoana comunicativa si sa considere fiecare client ca fiind cel mai important client al sau.
Acestea sunt doar o parte din lucrurile care ma motiveaza.