Am inceput activitatea in Allianz-Tiriac Asigurari SA in luna octombrie 2004, angajat cu functia de Inspector asigurari, dupa care, o perioada de 5 ani, incepand cu anul 2007, am detinut functia de Director al unei Agentii in cadrul societatii, iar din 2012 sunt agent asigurari.
Am ales pozitia de Agent asigurari, deoarece imi ofera posibilitatea contactului direct cu clientul, ceea ce a determinat adaptarea si dezvoltarea unor abilitati personale ( de a asculta si de a empatiza cu clientii), necesare ptr a intelege tipologiile de client cu care interactionez, Mi-am insusit in relatia cu clientii, dorinta de a realiza un serviciu bun, bazat pe onestitate si adaptat primordial pe nevoile clientului, si de a insufla incredere fata de serviciile companiei pe care o reprezint.
Totodata, am fost si sunt, mereu dispusa, sa invat lucruri noi, sa ma perfectionez pentru a face fata oricaror inovatii impuse de ritmul alert al tehnologiei si cerintelor pietei,
Personal consider, ca un agent trebuie, sa cunoasca foarte bine produsele , sa aleaga strategia corecta pentru oferirea asistentei in procesul de vanzare si sa mentina constant contactul cu clientul.
Clientii, trebuie tinuti la curent in permanenta, cu ultimele noutati din cadrul companiei, sa primeasca constant informatii legate de produse, oferte si campanii lansate de companie, precum si alte informatii de care ar putea fi interesati.
Consider, ca oferirea de actualizari clientilor, va afecta pozitiv atentia lor indreptata spre achizitia de noi asigurari. Aceasta, si maximizarea asistentei clientilor este elementul cheie al succesului oricarui agent de asigurari.
 
             
       
       
