Am o experienta in domeniul asigurarilor de peste 15 ani, si am avut oportunitatea de a oferi clientilor produsele de asigurare potrivite nevoilor lor.
Desi oamenii sunt diferiti, ei au aceleasi nevoi atunci cand constientizeaza ca sunt expusi zi de zi unor diferite tipuri de riscuri, care au atat un impact emotional, dar si financiar. Ca agent de asigurari, este foarte important sa stii sa asculti clientul, sa-i identifici nevoile pentru a-l ajuta sa gaseasca polita de asigurare potrivita, indiferent ca vorbim de o asigurare de viata, de sanatate, de calatorie, de locuinta sau auto.
Aceleasi nevoi de asigurare se regasesc si in cazul companiilor care sunt preocupate atat de masuri de protectie pentru personalului propriu, prin asigurari de sanatate, accidente, viata, cat si pentru propria afacere, prin asigurari de cladiri, bunuri, stocuri marfa, raspunderi civile etc.
Comunicarea este extrem de importanta si necesara in procesul de mentinere a unei relatii permanente cu clientul, pentru a-i acorda acestuia asistenta necesara pe durata parteneriatului. 
 
             
       
      