In anul 2015 am inceput colaborarea cu Allianz Tiriac Asigurari. La momentul respectiv parea un domeniu interesant, in care agentul de asigurari se ocupa doar de vânzarea politelor de asigurare. In realitate insa, agentul de asigurari joaca un rol mult mai important de atât, intrucât comunicarea cu clientul este un aspect cheie in aceasta relatie de afaceri, relatie ce trebuie mentinuta pe termen lung.
Pe parcursul anilor in care am activat in acest domeniu, am realizat ca aceasta activitate se pliaza perfect cu personalitatea mea. Ca agent de asigurari ai un rol intermediar intre asigurator și asigurat și trebuie sa te asiguri de buna colaborare dintre companie și asigurat.
Toate aceste aspecte contribuie la motivatia personala deoarece in raport cu clientul trebuie fii convingator, sa sustii și sa argumentezi avantajele produselor pe care le vinzi iar in raport cu asiguratorul ti se ofera posibilitatea de a deveni un bun antreprenor care iși poate organiza și crea propriul program de lucru, iși poate crea și implementa strategii de marketing pentru a promova serviciile de asigurari.
Cea mai importanta sarcina pe care o poti avea ca agent de asigurari este de a-i ajuta pe clienti in alegerea unei polite de asigurare potrivita pentru nevoile lor și de a identifica oportunitati noi in nevoile lor de asigurare. Astfel, ca agent de asigurari trebuie sa oferi suport și consultanta clientilor intr-un mod prietenos, sa raspunzi clar și concis la intrebarile pe care clientii le pot avea despre asigurari inainte precum și dupa incheierea politei de asigurare și sa prezinti avantajele și dezavantajele diferitelor tipuri de polite