
Allianz-Tiriac Claims Tracker
Daunele sunt mai simplu de rezolvat ca niciodata
Cum functioneaza?
Ramai conectat pe intreaga durata de solutionare
a dosarului de dauna



Reparatii fara stres

Intrebari frecvente
Cum accesez functionalitatea Claims Tracker?
Accesul este acordat in mod automat prin intermediul unui link trimis prin SMS sau e-mail la numarul de telefon mobil/adresa de -mail furnizate in acest scop in notificarea de dauna. Linkul este trimis initial dupa finalizarea notificarii de dauna, urmand sa fie retrimis cu ocazia principalelor schimbari de stare ale dosarului.
Asiguratul poate opta pentru a primi link-ul prin sms sau e-mail, insa aceasta schimbare se va aplica tuturor dosarelor aflate in derulare. Aceasta modificarea poate fi efectuata doar de Call Center Allianz-Tiriac.
Care sunt beneficiile functionalitatii Claims Tracker?
COMUNICARE EFICIENTA
MAI PUTINE DRUMURI
ACCESIBILITATE
ZERO COSTURI
Cand primesc notificari ca statusul dosarului meu s-a actualizat?
Principalele etape ale dosarului de dauna, in care vei primi notificari:
- Salvarea notificarii de dauna
- In cazul in care sunt necesare documente suplimentare
- Confirmare acoperire dauna
- Efectuare plata dauna
- Reparatia efectuata si preluare vehicul
- Transmitere feedback.
Cum notific o dauna auto?
Modalitatile de a anunta o dauna sunt:
- Centrul de Dauna:
- 021/ 20 19 180
- 021/ 20 19 181
- *21 201 918 (doar in reteauna Orange)