Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Un accident nu este o experienta placută. Dar uneori se mai intampla. Ca sa nu te mai ingrijorezi, Allianz‑Tiriac a creat Claims Tracker

street car collision
Notifici online sau prin telefon
street smartphone
Allianz-Tiriac iti trimite un link personalizat catre Claims Tracker pentru a primi informatii si actualizari 24/7 despre dosarul tau
car on a road
 Iti dorim o calatorie placuta si sigura
  • Informatii actualizate disponibile 24/7
  • Informatii utile despre service (adresa si date de contact) si apelare direct din aplicatie
  • Notificare in momentul in care vehiculul poate fi preluat
  • Incarcare online a documentelor necesare solutionarii daunei
  • Accesare facila printr-un link personalizat, fara descărcarea aplicatiei si fara logare
  • Limbaj usor de inteles si o interfata prietenoasa.
smartphone screen

Intrebari frecvente

Accesul este acordat in mod automat prin intermediul unui link trimis prin SMS sau e-mail la numarul de telefon mobil/adresa de -mail furnizate in acest scop in notificarea de dauna. Linkul este trimis initial dupa finalizarea notificarii de dauna, urmand sa fie retrimis cu ocazia principalelor schimbari de stare ale dosarului.

Asiguratul poate opta pentru a primi link-ul prin sms sau e-mail, insa aceasta schimbare se va aplica tuturor dosarelor aflate in derulare. Aceasta modificarea poate fi efectuata doar de Call Center Allianz-Tiriac.

COMUNICARE EFICIENTA

  • Informatii actualizate disponibile 24/7 la accesarea link-ului
  • Informatii utile despre service-ul tau (adresa si date de contact) si apelare direct din aplicatie
  • Notificare in momentul in care vehiculul poate fi preluat.

MAI PUTINE DRUMURI

  • Incarcare online a documentelor necesare solutionarii daunei.

ACCESIBILITATE

  • Accesare facila printr-un link personalizat, fara descarcarea aplicatiei si fara logare
  • Limbaj usor de inteles si o interfata prietenoasa.

ZERO COSTURI

  • Serviciu premium oferit gratuit clientilor Allianz-Tiriac care detin asigurare Casco (persoane fizice si juridice) precum si pagubitilor RCA.

Principalele etape ale dosarului de dauna, in care vei primi notificari:

- Salvarea notificarii de dauna

- In cazul in care sunt necesare documente suplimentare

- Confirmare acoperire dauna

- Efectuare plata dauna

- Reparatia efectuata si preluare vehicul

- Transmitere feedback.

Modalitatile de a anunta o dauna sunt:

  • ONLINE - website Allianz-Tiriac, sectiunea Proces de dauna/Notifica online
  • TELEFONIC (Lu-Vi, 08:00-20:00)
  • Centrul de Dauna:
  • 021/ 20 19 180
  • 021/ 20 19 181
  • *21 201 918 (doar in reteauna Orange)
  • ASISTENTA RUTIERA NON-STOP: 021 312 22 39