Sfaturi utile Tratament medical
in strainatate

Servicii suport
A DOUA OPINIE MEDICALA
 
  • Ai un numar de telefon dedicat, fara costuri suplimentare: 0800 896 335
  • Primesti raportul A doua opinie medicala in aproximativ 10 zile lucratoare, dupa furnizarea tuturor informatiilor
  • In cazul unui diagnostic infirmat sau al unui plan alternativ de tratament, managerul de caz iti va indica pasii urmatori.
MEDICAL CONCIERGE
 
  • Este etapa in care medicii specialisti analizeaza si iti ofera, spre alegere, cele mai bune 3 planuri de tratament pentru afectiunea ta, in afara Romaniei
  •  
  • Medical Concierge reprezinta un serviciu complex de identificare a centrelor medicale adecvate, stabilire a programarilor si rezolvare a problemelor organizatorice in vederea spitalizarii si efectuarii tratamentului, de rezervare a mijloacelor de transport si cazare pentru tine si/sau insotitorul tau (in cazul minorilor pot exista doi insotitori)
  •  
  • Toate aranjamentele de calatorie, inclusiv transferurile vor fi facute de Further, in numele tau
  •  
  • Daca doresti sa afli mai multe detalii despre aceasta clauza si despre modul in care o poti accesa pentru tine si familia ta, contacteaza reprezentantii nostri de vanzari, in punctele de lucru Allianz-Tiriac.
Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport