DESCRIEREA SUCCINTA A PASILOR
 
  • Validare polita
  • Detalii polita
  • Notificare
  • Persoana care notifica evenimentul
  • Descriere eveniment
  • Beneficiar plata
  • Modalitate plata
  • Adaugare documente
  • Salvare notificare.
DESCRIEREA DETALIATA A PASILOR
 
Pasul 1:
 
  • Introdu numarul politei si CNP al persoanei asigurate (poti fi tu sau o alta persoana pentru care vrei sa notifici un eveniment pe acea polita de viata)
  • Daca esti autentificat in Contul Meu, in campul Numar polita se va afisa numarul politei active si a celei mai recente expirate. Politele afisate vor contine: Numar polita, Nume Asigurat (poti fi tu sau o alta persoana de pe polita ta de asigurare) si Data de expirare. CNP se precompleteaza automat
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare
  • Daca esti asigurat pe o polita de Grup, introdu numarul contractului de asigurare de grup si CNP-ul tau.

Pasul 2:

  • Vei gasi campurile Nume si Prenume Asigurat, Numar de telefon, Adresa de e-mail precompletate cu datele existente in sistemul Allianz-Tiriac. Daca nu exista date, te rugam sa le completezi
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasul 3:

  • Selecteaza tipul de eveniment pe care doresti sa il notifici
  • Lista de evenimente este caracteristica politei de viata completate in pasul 1
  • In cazul unui deces sau dauna din alte evenimente selecteaza data evenimentului, in conformitate cu documentele pe care le detii; daca evenimentul se afla in afara valabilitatii politei, vei primi un mesaj de avertizare
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasul 4:

  • Selecteaza persoana care notifica evenimentul
  • Daca persoana care avizeaza evenimentul este diferita de asigurat, atunci completeaza informatiile cu privire la datele de identificare ale persoanei respective 

Pasul 5:

  • Completeaza informatiile cu privire la evenimentul notificat in campul "Descriere eveniment” si apasa butonul CONTINUA
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasul 6:

  • Selecteaza persoana beneficiara platii pentru eveniment avizat
  • Daca beneficiarul este diferit de asigurat, atunci completeaza informatiile cu privire la datele de identificare ale persoanei respective si incarca poza documentului CI a acestuia

Pasul 7:

  • Selecteaza modalitatea de plata dorita pentru efectuarea platii aferente tipului de notificare a evenimentului
  • In functie de varianta selectata, completeaza informatiile suplimentare solicitate

Pasii 8, 9:

  • Ataseaza documentele medicale justificative si copia actului de identitate si apasa butonul CONTINUA. Daca ai uitat sa atasezi un document, te poţi intoarce oricand la acest pas
  • Documentele pot fi atasate sub forma: PDF, JPEG, PNG, cu dimensiunea maxima de 10M
  • Salveaza notificarea evenimentului si ti se va comunica numarul dosarului de dauna
  • Vei primi un mesaj de confirmare a notificarii daunei pe adresa de e-mail completata la Pasul 4 – Persoana care notifica evenimentul
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare
Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport