Beneficiezi de asistenta specializata in cazul unei daune pe parcursul calatoriei

Daune asigurari medicale de calatorie

Notifica Mondial Assistance

+40 21 312 2239 (apel local)
+43 15 250 353 (apel Austria)

Imediat dupa producerea daunei




SAU

Notifica Allianz-Tiriac
avizari.travel@allianztiriac.ro

Daca ai avizat deja Mondial Assistance, contacteza-i pentru a-ti comunica procedura de rambursare a costurilor. Nu este necesar sa mai notifici Allianz-Tiriac.

Informatii utile

  • Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

  • Cum functioneaza sistemul de decontare?

  • Documente necesare dosarului de dauna

Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

In cazul unui accident sau al unei imbolnaviri, persoana asigurata sau un reprezentant al acesteia, trebuie sa notifice urgenta medicala catre compania de asistenta, Mondial Assistance, si sa respecte instructiunile primite. 

Daca evenimentul asigurat nu a fost raportat catre compania de asistenta, avizarea se poate face direct catre Allianz-Tiriac, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la intoarcerea in tara. 

Avizarea evenimentelor aferente Asigurarii Storno se face prin intermediul adresei de e-mail: Daune_AZ_Tiriac@mondial-assistance.at

Cum functioneaza sistemul de decontare?

In cazul producerii unui risc asigurat, plata cheltuielilor medicale va fi suportata de catre Mondial Assistance, in numele Allianz-Tiriac. 

Daca serviciile medicale au fost achitate de catre persoana asigurata, aceasta va fi despagubita ulterior, in baza documentelor justificative.

Documente necesare dosarului de dauna

Pentru avizarea dosarului, sunt necesare urmatoarele documente:

  • declaratia persoanei asigurate cu privire la evenimentul produs si la volumul cheltuielilor medicale efectuate;
  • numarul politei de asigurare;
  • copia cartii de identitate;
  • dovada parasirii Romaniei (biletul de avion, tren sau autocar si factura/chitanta aferenta achizitionarii acestuia; vigneta sau taxa de drum si factura/chitanta aferenta achizitionarii acesteia; copia pasaportului, care sa includa vizele de calatorie sau stampilele de intrare in tara de destinatie si in tarile de tranzit, daca persoana asigurata a calatorit in state ce nu au statut de membru al Uniunii Europene).
  • documente medicale care atesta diagnosticul si tratamentul prescris;
  • facturi si chitante care fac dovada cheltuielilor medicale sau de repatriere efectuate; pentru produse farmaceutice este necesara si copia retetei eliberate de catre medicul curant si bonul fiscal emis de catre farmacie;
  • facturile si documente medicale care contin numarul dintilor tratati si tratamentul aplicat;
  • certificatul de deces, documentele care atesta cauza si locul decesului, precum si documentele fiscale care dovedesc cheltuielile de repatriere a corpului neinsufletit;
  • orice alte documente relevante pentru solutionarea cererii de despagubire. 

Documentele mentionate mai sus vor fi insotite de Scrisoarea de Avizare Eveniment in Strainatate completata. Descarca scrisoarea AICI.  

Mentiuni suplimentare:

  • pentru cheltuielile care nu depasesc valoarea de 1.000 de EUR, documentele vor fi transmise prin e-mail, pe adresa avizari.travel@allianztiriac.ro (e-mail de maximum 10MB).
  • pentru cheltuieli care depasesc valoarea de 1.000 de EUR, documentele vor fi transmise si in original, prin posta, la Sediul Allianz-Tiriac (Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu 74, sector 1, 010626).