Beneficiezi de asistenta specializata in cazul unei daune pe parcursul calatoriei

Daune asigurari medicale de calatorie

Notifica Mondial Assistance

+40 21 312 2239 (apel local)

+43 15 250 353 (apel Austria) 

Suna imediat dupa producerea daunei.




SAU

Notifica Allianz-Tiriac

daune.sanatate@allianztiriac.ro

Completeaza Scrisoarea de Avizare in maximum 5 zile lucratoare de la data sosirii in tara. 

Informatii utile

  • Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

  • Cum functioneaza sistemul de decontare?

  • Documente necesare dosarului de dauna

Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

In cazul producerii unui accident sau al imbolnavirii subite, persoana asigurata, sau un reprezentant al acesteia, trebuie sa comunice urgenta medicala catre compania de asistenta, Mondial Assistance, si sa respecte instructiunile primite din partea acestora.

Avizarea evenimentelor petrecute doar pe contractele de asigurare cu clauza Storno se va face prin intermediul adresei de e-mail: Daune_AZ_Tiriac@mondial-assistance.at

Producerea riscului asigurat trebuie raportata catre compania noastra in termen de maximum 5 zile lucratoare de la intoarcerea in tara.

Cum functioneaza sistemul de decontare?

In cazul producerii unuia dintre riscurile asigurate, plata cheltuielilor medicale va fi suportata de catre Mondial Assistance in numele Allianz-Tiriac, iar daca plata nu poate fi acoperita de catre acestia, ea va fi efectuata direct de catre compania noastra.

In cazul in care contravaloarea serviciilor a fost achitata de catre persoana asigurata, aceasta va fi despagubita ulterior, in baza documentelor aferente.

Documente necesare dosarului de dauna

Pentru completarea dosarului de dauna Asigurarea Multitravel
  • Biletul de avion, tren sau autocar si factura/chitanta aferenta achizitionarii acestuia;
  • Vigneta sau taxa de drum si factura/chitanta aferenta achizitionarii acesteia;
  • Copia pasaportului, care sa includa vizele de calatorie sau stampilele de intrare in tara de destinatie si in tarile de transit, daca persoana asigurata a calatorit in state ce nu au statut de membru al Uniunii Europene.

Pentru plata despagubirii

  • declaratia persoanei asigurate cu privire la evenimentul produs si la volumul cheltuielilor medicale efectuate;
  • numarul politei de asigurare;
  • copie a cartii de identitate;
  • documente medicale care atesta diagnosticul si tratamentul prescris;
  • facturi si chitante care fac dovada cheltuielilor medicale sau de repatriere efectuate; pentru produse farmaceutice este necesara si copia retetei eliberate de catre medicul curant si bonul fiscal emis de catre farmacie;
  • facturile si documente care contin informtii despre dintii tratati si tratament;
  • certificatul de deces si documentele care atesta cauza, locul decesului si documentele fiscal care dovedesc cheltuielile de repatriere, in caz de deces;
  • orice alte documente relevante pentru solutionarea cererii de despagubire.
Documentele mentionate mai sus vor fi insotite de Scrisoarea de Avizare Eveniment in Strainatate completata. Descarca scrisoarea AICI.

Mentiuni suplimentare:
  • pentru cheltuielile care nu depasesc valoarea de 1.000 de eur, documentele vor fi transmise prin e-mail pe adresa: daune.sanatate@allianztiriac.ro (e-mail de maximum 10MB).
  • pentru cheltuieli care depasesc valoarea de 1.000 de eur, documentele vor fi transmise si in original prin posta la Sediul Allianz-Tiriac. (Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu 74, sector 1, 010626)