Daune calatorii

Nu pleca la drum fara asigurarea de calatorie.

Asigura-te si citeste ce ai de facut in situatia in care ai un incident.

Daune calatorii si asigurari medicale

Cum poti notifica o dauna auto produsa in Romania

Notifica telefonic

021 201 91 00
0801 081 008

Anunta o dauna la numerele de mai sus in intervalul  Lu-Vi / 08.00 - 20.00

Mondial Assistance

+43 1 525 03 53
+43 1 525 03 53 ( Fax )

Pe fax se pot primi notificari de dauna 24 de ore din 24.

Notifica pe email

Poti anunta un eveniment folosind adresa de mail alaturata:
at@mondial-assistance.at

Informatii utile

  • Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

  • Cum functioneaza sistemul de decontare?

  • Documente necesare dosarului de dauna

Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune?

In cazul producerii unui accident sau al imbolnavirii subite, persoana asigurata, sau un reprezentant al acesteia, trebuie sa comunice urgenta medicala catre compania de asistenta, Mondial Assistance, si sa respecte instructiunile primite din partea acestora.

Producerea riscului asigurat trebuie raportata catre compania noastra in termen de maximum 5 zile lucratoare de la intoarcerea in tara.

Cum functioneaza sistemul de decontare?

In cazul producerii unuia dintre riscurile asigurate, plata cheltuielilor medicale va fi suportata de catre Mondial Assistance in numele Allianz-Tiriac, iar daca plata nu poate fi acoperita de catre acestia, ea va fi efectuata direct de catre compania noastra.

In cazul in care contravaloarea serviciilor a fost achitata de catre persoana asigurata, aceasta va fi despagubita ulterior, in baza documentelor aferente.

Documente necesare dosarului de dauna

Pentru completarea dosarului de dauna pentru Multitravel

  • Biletul de avion, tren sau autocar si factura/chitanta aferenta achizitionarii acestuia;
  • Vigneta sau taxa de drum si factura/chitanta aferenta achizitionarii acesteia;
  • Copia pasaportului, care sa includa vizele de calatorie sau stampilele de intrare in tara de destinatie si in tarile de transit, daca persoana asigurata a calatorit in state ce nu au statut de membru al Uniunii Europene.

Pentru plata despagubirii

  • declaratia persoanei asigurate cu privire la evenimentul produs si la volumul cheltuielilor medicale efectuate;
  • numarul politei de asigurare;
  • copie a cartii de identitate;
  • documente medicale care atesta diagnosticul si tratamentul prescris;
  • facturi si chitante care fac dovada cheltuielilor medicale sau de repatriere efectuate; pentru produse farmaceutice este necesara si copia retetei eliberate de catre medicul curant si bonul fiscal emis de catre farmacie;
  • facturile si documente care contin informtii despre dintii tratati si tratament;
  • certificatul de deces si documentele care atesta cauza, locul decesului si documentele fiscal care dovedesc cheltuielile de repatriere, in caz de deces;
  • orice alte documente relevante pentru solutionarea cererii de despagubire.

Agentiile noastre

Infoline

Ne poti contacta la unul dintre numerelede telefon de mai jos:

0801 0801 08tarif redus apelabil doar din reteaua Telekom

021 20 19 100tarif normal apelabil din toate retelele

Program::
Luni-Vineri 08:00 | 20:00

Trimite-ne mesajul tau

Campurile (*) sunt obligatorii.

Declar ca datele incluse in aceasta fisa sunt reale si in conformitate cu informatiile de care dispun. Sunt de acord ca datele mele sa fie prelucrate si sa intre in baza de date a companiei Allianz-Tiriac Asigurari S.A. La cererea mea scrisa, Allianz-Tiriac Asigurari S.A. se obliga sa actualizeze, sa stearga sau sa ma informeze despre datele mele personale prelucrate conform dispozitiilor Legii 677/ 2001 modificate.

sa primesc materiale informative de la Allianz-Tiriac Asigurari S.A. prin mijloacele de comunicare preferate. Allianz-Tiriac Asigurari S.A. este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 779. Informatii detaliate privind drepturile persoanelor vizate sunt afisate la sediile Allianz-Tiriac Asigurari si pe www.allianztiriac.ro.

Succes