Avertisment: utilizați un browser învechit,, vă rugăm să treceți la un browser mai modern, cum ar fi Chrome, Firefox sau Microsoft Edge.

Serviciul de Asistenta la domiciliu

Pentru asigurarile de locuinta si bunuri

Centrul de Asistenta disponibil nonstop si Allianz-Tiriac va asigura deplasarea unui specialist calificat. Constatarea la domiciliu se poate efectua doar in prezenta ta sau a unei persoane indicate de tine.

Serviciile de Asistenta la domiciliu sunt limitate la 200 de euro per eveniment asigurat si la 4 evenimente asigurate pe an. Pentru Asistenta de urgenta la domiciliu, costul pieselor de schimb este limitat la 25 de euro din cei 200 de euro per eveniment asigurat.

 

Ce acopera:

1.Asistenta de urgenta la domiciliu

Allianz-Tiriac organizeaza si acopera costul reparatiilor (piesele de schimb necesare, manopera si deplasarea specialistului) efectuate pentru prevenirea producerii unor pagube suplimentare sau deteriorarii conditiilor de locuit pentru:

    - avariile instalatiilor de apa /canalizare

    - infundarea toaletelor, a cazilor si a chiuvetelor

    - avarierea sistemului de furnizare a energiei electrice

    - avarierea sau defectarea sistemului de incalzire

    - avarierea incuietorilor exterioare, a acoperisului, a usilor si a ferestrelor locuintei din cauza furtunii, incendiului, fumului, intrarii / incercarii de intrare prin efractie sau a vandalismului; in acest caz, vei beneficia de o solutie de urgenta temporara

- blocarea usii exterioare (cu inchidere mecanica), daca tu sau persoanele relevante pentru asigurare sunteti incuiati in interiorul casei sau in afara acesteia; in acest caz, vei beneficia de deblocarea usii; daca pierzi sau iti este furata cheia, ti se acopera costul serviciului de inlocuire prestat de specialist (fara costul incuietorii noi).

- infestarea cu daunatori in interiorul casei: sobolani, soareci, insecte sau cuiburi de viespi (precum si cuiburi de viespi pe peretele exterior, acoperisul sau saceacul locuintei individuale).         

 

2. Asistenta pentru echipamente electrocasnice

Allianz-Tiriac organizeaza si acopera costul reparatiilor (piesele de schimb, manopera si deplasarea specialistului) pentru:

- avarierea echipamentelor electrocasnice: aragaz / cuptor electric sau pe gaz, masina de spalat rufe, masina de spalat rufe cu uscator, uscator de rufe, frigider, congelator, masina de spalat vase, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

- sunt instalate la adresa mentionata in polita de asigurare

- nu sunt mai vechi de 5 ani de la data facturii (in lipsa facturii de achizitie in original, vechimea echipamentului va fi verificata, gratuit, de un specialist Allianz-Tiriac)

- pretul este de maximum 2.500 de euro, per echipament electrocasnic

- nu sunt acoperite de garantia producatorului, a furnizorului sau de o garantie extinsa.

 

Ce nu acopera:

- daunele produse inainte de data de incepere a contractului si consecintele acestora

- daunele provocate de defectiunea sau de intreruperea utilitatilor publice (electricitate, apa sau gaz), indiferent de cauza

- daunele produse ca urmare a desfasurarii unor activitati profesionale

- daunele produse in spatiile si la echipamentele comune (de ex. instalatii comune)

- daunele de natura estetica (de ex. avarierea butoanelor, carcaselor din plastic sau din metal)

- daunele cauzate de proiectare, fabricatie sau de alte defecte care fac obiectul retragerii de pe piata de catre producator

- daunele cauzate de reparatiile efectuate de catre Asigurat

- daunele consumabilelor, obiecte care au un grad inalt de uzura (de ex. sigurante, baterii, becuri, software, garnituri, balamale, filtre).

 

Excluderi specifice ale Asistentei de urgenta la domiciliu:

- instalatiile care sunt in responsabilitatea Administratiei blocului/ Asociatiei de Proprietari sau a furnizorilor de servicii de alimentarea cu apa, gaz sau electricitate

- costul pieselor de schimb care depasesc 25 de euro

- costul generat de localizarea avariei (de ex. spargerea peretilor, demontarea echipamentelor).

Excluderi specifice ale Asistentei echipamentelor electrocasnice:

- daunele produse din neglijenta Asiguratului sau degradarea bunurilor ca urmare a intretinerii necorespunzatoare si a nerespectarii instructiunilor producatorului

- daune rezultate din avarierea mecanica (de ex. lovirea sau caderea echipamentului), chimica sau termica a bunurilor

- defectarea ca urmare a scurt-circuitului / supratensiunii retelei electrice dintr-o cauza externa

- daunele echipamentelor electrocasnice achizitionate din afara Romaniei sau ale echipamentelor ce nu pot fi reparate din cauza indisponibilitatii pieselor de schimb.

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport