Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Serviciul de Asistenta la domiciliu

Pentru asigurarile de locuinta si bunuri

Centrul de Asistenta disponibil nonstop si Allianz-Tiriac va asigura deplasarea unui specialist calificat. Constatarea la domiciliu se poate efectua doar in prezenta ta sau a unei persoane indicate de tine.

Serviciile de Asistenta la domiciliu sunt limitate la 200 de euro per eveniment asigurat si la 4 evenimente asigurate pe an. Pentru Asistenta de urgenta la domiciliu, costul pieselor de schimb este limitat la 25 de euro din cei 200 de euro per eveniment asigurat.

 

Ce acopera:

1.Asistenta de urgenta la domiciliu

Allianz-Tiriac organizeaza si acopera costul reparatiilor (piesele de schimb necesare, manopera si deplasarea specialistului) efectuate pentru prevenirea producerii unor pagube suplimentare sau deteriorarii conditiilor de locuit pentru:

    - avariile instalatiilor de apa /canalizare

    - infundarea toaletelor, a cazilor si a chiuvetelor

    - avarierea sistemului de furnizare a energiei electrice

    - avarierea sau defectarea sistemului de incalzire

    - avarierea incuietorilor exterioare, a acoperisului, a usilor si a ferestrelor locuintei din cauza furtunii, incendiului, fumului, intrarii / incercarii de intrare prin efractie sau a vandalismului; in acest caz, vei beneficia de o solutie de urgenta temporara

- blocarea usii exterioare (cu inchidere mecanica), daca tu sau persoanele relevante pentru asigurare sunteti incuiati in interiorul casei sau in afara acesteia; in acest caz, vei beneficia de deblocarea usii; daca pierzi sau iti este furata cheia, ti se acopera costul serviciului de inlocuire prestat de specialist (fara costul incuietorii noi).

- infestarea cu daunatori in interiorul casei: sobolani, soareci, insecte sau cuiburi de viespi (precum si cuiburi de viespi pe peretele exterior, acoperisul sau saceacul locuintei individuale).         

 

2. Asistenta pentru echipamente electrocasnice

Allianz-Tiriac organizeaza si acopera costul reparatiilor (piesele de schimb, manopera si deplasarea specialistului) pentru:

- avarierea echipamentelor electrocasnice: aragaz / cuptor electric sau pe gaz, masina de spalat rufe, masina de spalat rufe cu uscator, uscator de rufe, frigider, congelator, masina de spalat vase, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

- sunt instalate la adresa mentionata in polita de asigurare

- nu sunt mai vechi de 5 ani de la data facturii (in lipsa facturii de achizitie in original, vechimea echipamentului va fi verificata, gratuit, de un specialist Allianz-Tiriac)

- pretul este de maximum 2.500 de euro, per echipament electrocasnic

- nu sunt acoperite de garantia producatorului, a furnizorului sau de o garantie extinsa.

 

Ce nu acopera:

- daunele produse inainte de data de incepere a contractului si consecintele acestora

- daunele provocate de defectiunea sau de intreruperea utilitatilor publice (electricitate, apa sau gaz), indiferent de cauza

- daunele produse ca urmare a desfasurarii unor activitati profesionale

- daunele produse in spatiile si la echipamentele comune (de ex. instalatii comune)

- daunele de natura estetica (de ex. avarierea butoanelor, carcaselor din plastic sau din metal)

- daunele cauzate de proiectare, fabricatie sau de alte defecte care fac obiectul retragerii de pe piata de catre producator

- daunele cauzate de reparatiile efectuate de catre Asigurat

- daunele consumabilelor, obiecte care au un grad inalt de uzura (de ex. sigurante, baterii, becuri, software, garnituri, balamale, filtre).

 

Excluderi specifice ale Asistentei de urgenta la domiciliu:

- instalatiile care sunt in responsabilitatea Administratiei blocului/ Asociatiei de Proprietari sau a furnizorilor de servicii de alimentarea cu apa, gaz sau electricitate

- costul pieselor de schimb care depasesc 25 de euro

- costul generat de localizarea avariei (de ex. spargerea peretilor, demontarea echipamentelor).

Excluderi specifice ale Asistentei echipamentelor electrocasnice:

- daunele produse din neglijenta Asiguratului sau degradarea bunurilor ca urmare a intretinerii necorespunzatoare si a nerespectarii instructiunilor producatorului

- daune rezultate din avarierea mecanica (de ex. lovirea sau caderea echipamentului), chimica sau termica a bunurilor

- defectarea ca urmare a scurt-circuitului / supratensiunii retelei electrice dintr-o cauza externa

- daunele echipamentelor electrocasnice achizitionate din afara Romaniei sau ale echipamentelor ce nu pot fi reparate din cauza indisponibilitatii pieselor de schimb.

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport