Allianz-Tiriac a atras de 4 ori mai multi clienti noi in primele trei luni din 2022 si a ajuns la subscrieri de 820 milioane de lei

·    Vanzarile de asigurari RCA, asigurari de viata si agricultura au inregistrat cele mai mari cresteri

·    Platile pentru beneficiarii asigurarilor Allianz-Tiriac au depasit 238 milioane de lei

·    Aproximativ 28.000 de clienti au accesat Contul Meu – sectiunea online care ofera acces la informatii detaliate despre asigurarile in vigoare, permite notificarea daunelor, plata primelor, achizitia de alte tipuri de asigurari, dar si contactarea unui consultant Allianz-Tiriac.

Allianz-Tiriac a incheiat primul trimestru din 2022 cu prime brute subscrise de aproximativ 820 milioane de lei, de peste doua ori mai mult decat in aceeasi perioada din 2021, cresterea vanzarilor fiind determinata de extinderea portofoliului de clienti. Numarul de clienti noi care au ales solutiile de protectie oferite de Allianz-Tiriac a crescut de 4 ori in primul trimestru din 2022 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Avansul numarului de clienti si al vanzarilor a fost sustinut de toate liniile de asigurare semnificative, insa cele mai importante cresteri au fost inregistrate pe segmentul asigurarilor RCA, de viata si agro.

Subscrierile din asigurari auto s-au triplat comparativ cu aceeasi perioada din 2021. Dinamica a fost influentata de contextul din piata RCA, care a facut ca aproape jumatate din soferii romani sa-si aleaga un alt asigurator. Allianz-Tiriac a fost unul dintre cei mai activi asiguratori RCA, a pastrat politica tarifara neschimbata pentru asigurarile anuale si a continuat sa vina cu solutii pentru clienti si parteneri. Ne asteptam insa ca in perioada urmatoare efectul conjuctural sa se disipeze considerabil.

In mod incurajator, vanzarile de asigurari de viata continua sa creasca consecvent trimestru dupa trimestru. In intervalul ianuarie-martie 2022 primele subscrise din asigurari de viata s-au majorat cu peste 30%.

Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac: “Am avut in primul trimestru un efect conjunctural, determinat de situatia din piata RCA si un efect structural, generat de atentia sporita pe care o acordam asigurarilor de viata. Estimam ca primul se va consuma pana la finalul anului 2022, in timp ce in zona asigurarilor de viata si de sanatate s-a deschis o oportunitate de anvergura, pe care ne-am propus sa o valorizam si mai mult. Faptul ca am marcat cel de-al cincilea trimestru consecutiv de crestere cu doua cifre a subscrierilor din asigurari de viata ne ofera incredere ca putem contribui si mai mult la construirea unui viitor mai sigur si cu mai putine griji pentru romani.”

 

Plati de peste 238 de milioane de lei si 3,1 miliarde de lei in rezerve

In primele trei luni din 2022, Allianz-Tiriac a platit peste 238 milioane de lei clientilor si tertilor pagubiti in baza asigurarilor incheiate, cu peste 30% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2021. Pe segmentul auto au fost achitate daune in valoare de 170 milioane de lei, o dinamica in linie cu evolutia subscrierilor. Cresteri de peste 30% ale despagubirilor platite au fost de asemenea inregistrate si pe linia asigurarilor property si de sanatate.

Cea mai mare despagubire platita pe un dosar s-a situat la 5,2 milioane de lei si a fost platita inbaza unei asigurari RCA pentru un accident auto care a avut loc in Italia si in urma caruia un pieton a fost grav ranit. A doua cea mai mare despagubire, in valoare de 3,1 milioane de lei, a fost platita in urma unui incendiu care a distrus toate echipamentele de productie ale unui client din industria textila.

Pe langa despagubirile platite Allianz-Tiriac avea la finalul lunii martie 2022 aproximativ 3,1 miliarde de lei in rezerve tehnice. Prin constituirea acestor rezerve garantam clientilor ca si angajamentele viitoate fata de ei vor fi indeplinite.

Profitul operational, suma ramasa dupa plata despagubirilor, constituirea rezervelor si deducerea cheltuielilor operationale, s-a situat la 45,3 milioane de lei, in usoara crestere fata de primul trimestru din 2021. Mentinerea pe trend pozitiv a profitabilitatii operationale, in contextul presiunii in crestere a daunalitatii a fost posibila datorita unei discipline riguroase a costurilor.

 

Solutiile simplificate, tot mai utilizate

Aproximativ 28.000 de clienti au accesat Contul Meu – sectiunea online care poate fi accesata de pe telefon sau desktop, fara descarcarea unei aplicatii, si care ofera acces la informatii complete si detaliate despre asigurarile in vigoare, permite notificarea daunelor, plata primelor, dar si achizitia de alte tipuri de asigurari. Recent, Allianz-Tiriac a introdus si posibilitatea ca utilizatorii sa seteze intervalul orar in care doresc sa fie contactati de un consultant Allianz-Tiriac pentru detalii suplimentare despre produse si servicii.

Noile functionalitati au fost bine primite de clienti, dovada fiind triplarea numarului de utilizatori in ultimele trei luni. Cea mai mare parte a clientilor utilizeaza Contul meu pentru plata primelor de asigurare aferente politelor in vigoare, pentru a se documenta despre produse si pentru a-si achizitiona asigurarile potrivite online.

Incepand cu anul 2022, Allianz-Tiriac s-a concentrat pe usurarea accesului clientilor la protectie prin implementarea de solutii facile atat pentru achizitia de asigurari, cat si pentru accesarea beneficiilor oferite.

Contul meu, alaturi de ofertarea si achizitia rapida, de pe telefonul mobil sau desktop pentru asigurarile auto si de locuinta, semnatura electronica, accesul la despagubire printr-un proces 100% digital, datorita Claims Tracker, sunt cateva dintre initiativele de simplificare si digitalizare ale Allianz-Tiriac.

 

Succesul se intoarce in comunitate

Businessul nu este singura preocupare consecventa a Allianz-Tiriac. Grija noastra fata de comunitate este dovedita prin implicarea activa in rezolvarea de probleme in domenii critice, precum educatie, sanatate sau sport. In primele luni din 2022, impreuna cu partenerii nostri am sustinut accesul a aproape 16.000 de copii la programe de incluziune sociala, educatie si performanta sportiva, iar impreuna cu voluntari Allianz-Tiriac am contribuit la un viitor sustenabil prin plantarea a circa 4.000 de copaci. 

Despre Allianz-Tiriac Asigurari

Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit celei mai recente evaluari Interbrand. In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 25 de ani. Succesul Allianz-Tiriac sta in echipa de peste 4.000 de profesionisti care se afla in spatele fiecarei reusite a companiei.  Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile care ne definesc. 

 

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport