Allianz-Tiriac simplifica procesul de achizitie a asigurarilor auto si reduce la jumatate numarul de intrebari adresate clientilor pentru emiterea unei polite.
Astfel, in mai putin de 5 minute si dupa maximum 11 intrebari, clientii persoane fizice primesc asigurarea auto, My Car (Casco si RCA) sau RCA, direct pe e-mail.
Clientii care acceseaza website-ul www.allianztiriac.ro au posibilitatea sa obtina o cotatie tarifara in timp real si sa incheie asigurarea pe loc. In cazul in care isi doresc sa obtina mai multe informatii despre acoperiri si pachetul cel mai potrivit pentru nevoile lor, dupa obtinerea unei cotatii online, pot sa solicite o discutie cu un consultant Allianz-Tiriac sau sa ne contacteze telefonic. Solutia de simplificare va fi in curand disponibila tuturor partenerilor de distributie ai Allianz-Tiriac – agenti si brokeri – si va continua sa fie dezvoltata.
Noua modalitate de cotare si achizitie completeaza initiativele de simplificare ale Allianz-Tiriac, precum serviciul Claims Tracker care permite clientilor sa monitorizeze oricand stadiul dosarului de dauna si sa incarce online toate documentele necesare solutionarii acestuia.