Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Allianz-Tiriac simplifica achizitia asigurarilor auto

Numarul intrebarilor adresate clientilor se injumatateste

Allianz-Tiriac simplifica procesul de achizitie a asigurarilor auto si reduce la jumatate numarul de intrebari adresate clientilor pentru emiterea unei polite.

Astfel, in mai putin de 5 minute si dupa maximum 11 intrebari, clientii persoane fizice primesc asigurarea auto, My Car (Casco si RCA) sau RCA, direct pe e-mail.

Clientii care acceseaza website-ul www.allianztiriac.ro au posibilitatea sa obtina o cotatie tarifara in timp real si sa incheie asigurarea pe loc. In cazul in care isi doresc sa obtina mai multe informatii despre acoperiri si pachetul cel mai potrivit pentru nevoile lor, dupa obtinerea unei cotatii online, pot sa solicite o discutie cu un consultant Allianz-Tiriac sau sa ne contacteze telefonic. Solutia de simplificare va fi in curand disponibila tuturor partenerilor de distributie ai Allianz-Tiriac – agenti si brokeri – si va continua sa fie dezvoltata.

Noua modalitate de cotare si achizitie completeaza initiativele de simplificare ale Allianz-Tiriac, precum serviciul Claims Tracker care permite clientilor sa monitorizeze oricand stadiul dosarului de dauna si sa incarce online toate documentele necesare solutionarii acestuia.

Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari:“Solutia de simplificare pe care am lansat-o astazi, in prima faza pe website-ul Allianz-Tiriac, va fi disponibila in perioada imediat urmatoare tuturor partenerilor nostri de distributie – agenti si brokeri. Consultanta de calitate oferita de partenerii nostri a fost principalul contribuitor la performanta Allianz-Tiriac in cei peste 26 de ani de existenta si ramane un element cheie pentru succesul viitor. Simplificarea achizitiei asigurarilor auto este doar o parte din procesul de echipare a consultantilor si partenerilor nostri cu instrumente moderne, simple si intuitive, pentru ca ei sa poata raspunda asteptarilor actuale ale clientilor”.

In varianta simplificata de achizitie a asigurarilor auto, clientii parcurg patru pasi simpli: ofera informatii despre masina si sofer, primesc oferta de pret, stabilesc detaliile finale, iar dupa validare, primesc electronic asigurarea. Solutia Allianz-Tiriac comunica cu bazele de date publice, ceea ce permite precompletarea automata a datelor de identificare a autovehiculului si face astfel achizitia mult mai rapida.

Obtinerea unei cotatii, dar si achizitia simplificata pot fi efectuate direct de pe computer, telefon mobil sau tableta, in limba romana sau in engleza.

In cazul asigurarii RCA, clientii pot adauga in acoperire decontarea directa, care, la un tarif mediu de 88 lei, le ofera acces la serviciile prompte ale Allianz-Tiriac chiar si atunci cand sunt loviti in trafic de soferi cu asigurare la alte companii.

Noua modalitate de cotare si achizitie pe segmentul asigurarilor auto a fost lansata de grupul Allianz in acelasi timp in toate tarile din regiunea Europei Centrale si de Est.

Despre Allianz-Tiriac Asigurari

Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit celei mai recente evaluari Interbrand. In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 25 de ani. Succesul Allianz-Tiriac sta in echipa de peste 4.000 de profesionisti care se afla in spatele fiecarei reusite a companiei.  Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile care ne definesc. 

 

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport