Allianz-Tiriac la 9 luni 2023: in linie dreapta catre inchiderea unui an cu rezultate solide

·    Subscrieri totale de peste 2,5 mld. lei, plus 18% fata de 9 luni 2022

·    Despagubiri platite clientilor de peste 900 mil. lei, in crestere cu aproximativ 20%

·    Contributie tot mai mare la crestere din zona asigurarilor de viata si distributiei online

·    Peste 7 milioane de lei finantari pentru proiecte de bine in comunitati

Allianz-Tiriac a finalizat primele noua luni din 2023 cu cresteri sustenabile ale subscrierilor pe toate segmentele de business si consecvent misiunii sale de a fi alaturi de oameni, companii si comunitati in momentele dificile. 

Primele brute subscrise din asigurari generale si de viata au depasit 2,5 miliarde de lei la finalul lunii septembrie 2023, in crestere cu 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Platile catre asigurati si terti pagubiti au depasit ritmul de crestere al vanzarilor. Peste 900 milioane de lei s-au intors la asigurati si terti pagubiti prin despagubirile platite, in timp ce 4,2 miliarde de lei sunt directionate in rezerve de dauna, care garanteaza platile viitoare, conform angajamentelor asumate.

Sumele din rezerve s-au majorat cu 23%.

 

„Allianz-Tiriac este in cea mai buna forma a sa. Toti indicatorii nostri de business sunt solizi si sustin un business sanatos pe termen lung, care ne permite sa ne onoram responsabilitatile fata de clienti, angajati, societate si actionari la cel mai inalt nivel. Nu am fi ajuns aici fara increderea si sprijinul clientilor, colegilor si partenerilor nostri, carora le multumim. Datorita lor, Allianz-Tiriac este pentru al cincilea an consecutiv reprezentantul in Romania al celui mai valoros brand de asigurari din lume”, a declarat Virgil Soncutean, CEO Allianz-Tiriac Asigurari.

 

Rezultatele Allianz-Tiriac din primele 9 luni sunt solide si la nivelul profitabilitatii. Compania a raportat un rezultat net in valoare de peste 277 milioane de lei, ceea ce permite consolidarea capitalului si investitii pentru indeplinirea planurilor de dezvoltare si sustinerea in acest mod a economiei romanesti. De asemenea, profitabilitatea puternica ne permite sa avem o contributie semificativa in societate prin actiunile de sponsorizare si finantare a proiectelor din comunitati. In primele 9 luni din 2023, contributia Allianz-Tiriac in comunitate a fost de peste 7 milioane de lei.

 

Investitiile in asigurarile de viata si distributia online, efecte in cresterea numarului de clienti

Allianz-Tiriac a adaugat doua motoare noi business-ului local, dincolo de abordarea standard, si si-a asumat angajamentul de a dezvolta intr-un ritm mai accelerat asigurarile de viata si distributia online.

Angajamentul Allianz-Tiriac are la baza nevoia de a raspunde deficitului de protectie semnificativ din Romania si necesitatea de a veni cu solutii adaptate nevoilor unui segment nou de clienti, mai putin abordat pana acum prin mijloacele de vanzare traditionale.

In primele 9 luni din 2023, vanzarile de asigurari de viata au crescut cu aproape 30%. Asigurarile de viata cresc consecvent ca urmare a atentiei sporite atat in zona de produse si servicii, cat si in ceea ce priveste distributia. La finalul lunii septembrie 2023, aproximativ 180.000 de persoane beneficiau de o asigurare de viata Allianz-Tiriac, in crestere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2022.

Pe de alta parte, numarul clientilor care achizitioneaza asigurari online a crescut cu 64% in ultimul an.

Clientii care opteaza pentru serviciile online prefera interactiunile digitale si apreciaza accesul la produsele dorite in cateva click-uri. In principal, produsele baza, structurate intr-un mod simplu de inteles, precum asigurarile RCA sau de calatorie sunt cel mai frecvent achizitionate in mediul online.

De asemenea, in premiera pentru piata de asigurari din Romania, Allianz-Tiriac a lansat in 2023, prima asigurare de viata disponibila online, in 6 pasi simpli, fara chestionar medical.

Allianz-Tiriac se numara printre primii asiguratori din Romania care a pus la dispozitia clientilor o platforma online de vanzare, in 2008. Totodata, pe fondul accelerarii procesului de digitalizare in ultimii doi ani ca efect al pandemiei, Allianz-Tiriac a investit semnificativ in dezvoltarea platformelor online proprii, atat de vanzare, cat si de acces la beneficiile asigurarii.

Responsabili fata de comunitate

Allianz-Tiriac pune umarul la construirea unui viitor mai bun in Romania nu doar prin produsele si serviciile puse la dispozitia clientilor, ci si prin implicarea activa in rezolvarea de probleme in domenii critice ale societatii, precum educatie, sanatate, mediu sau sport. Compania contribuie la diminuarea efectelor schimbarilor climatice, prin alegerile sustenabile in ceea ce priveste derularea business-ului, respectiv investitii in procese digitale, cladiri sustenabile cu efecte reduse asupra mediului, dar si prin actiuni de voluntariat ale angajatilor, care au avut ca efect plantarea a 20.000 de copaci pana acum. Doar in acest an, contributia Allianz-Tiriac in comunitate a fost de peste 7 milioane de lei. 

Despre Allianz-Tiriac Asigurari

Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit celei mai recente evaluari Interbrand. In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 29 de ani.

 

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati: anelis.baciu@allianztiriac.ro

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport