• Allianz-Tiriac se indreapta catre un an istoric din perspectiva vanzarilor si a profitabilitatii
  • Numarul total de clienti a depasit 1 milion si a fost principalul motor de crestere in 2021
  • Asigurarile de viata, locuinta si calatorie, liniile de business cu cele mai mari cresteri ale vanzarilor
  • Despagubirile s-au ridicat la peste 547 milioane de lei, iar rata combinata a fost in crestere

Allianz-Tiriac a subscris in primele noua luni ale anului 2021 prime brute in valoare de peste 1,2 miliarde de lei, in crestere cu peste 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Toate liniile de business semnificative au inregistrat cresteri ale vanzarilor, motorul principal fiind avansul accelerat al numarului de clienti.

Virgil Soncutean, Director General al Allianz-Tiriac Asigurari:“Rezultatele excelente ale Allianz-Tiriac din primele 9 luni nu sunt intamplatoare. In 2021 am accelerat o serie de initiative de simplificare a modelului de business si am dezvoltat parteneriate noi, care au generat un salt calitativ al serviciilor. Ca rezultat, portofoliul actual s-a extins de la inceputul anului cu aproximativ 350.000 de clienti noi. Aceste cifre sunt o dovada a faptului ca strategia aleasa functioneaza si ca eforturile echipei si ale partenerilor de distributie sunt apreciate. Ne indreptam catre cel mai bun an din istoria Allianz-Tiriac, cu rezultate care vor depasi semnificativ estimarile initiale. Multumim clientilor, angajatilor, consultantilor si partenerilor nostri de distributie carora le datoram aceste rezultate!”

Pe segmente de business, o crestere puternica a volumului de vanzari, de aproximativ 34%, a fost raportata la nivelul asigurarilor de viata. Avansul a fost sustinut de contextul actual, care a determinat o deschidere mai mare pentru produse de asigurare de viata si sanatate, precum si de capacitatea partenerilor de distributie Allianz-Tiriac de a capta interesul crescut din partea clientilor.

De asemenea, primele brute subscrise din asigurarile de sanatate, locuinta si calatorie s-au mentinut pe trendul ascendent. Vanzarile de asigurari de locuinta au avansat cu 24%, in timp ce in cazul asigurarilor de calatorie subscrierile s-au triplat.

Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu peste 14% si au depasit 582 milioane de lei, dovada a faptului ca Allianz-Tiriac este un jucator activ si in aceasta piata.

 

In primele 9 luni din 2021, aproximativ 548 milioane de lei au fost directionate clientilor si tertilor pagubiti in baza politelor incheiate. Fata de aceeasi perioada a anului 2020, despagubirile s-au majorat cu mai mult de 9%. Cea mai mare parte a platilor, aproximativ 70%, a fost facuta in contul asigurarilor auto. Cheltuielile cu daunele auto s-au majorat cu circa 15% in primele 9 luni din 2021, fiind factorul principal al cresterii ratei combinate, care a ajuns la 92% la finalul lunii septembrie 2021.

 

Profitul operational aferent primelor 9 luni din 2021 s-a situat la aproximativ 112 milioane de lei. 

Despre Allianz-Tiriac Asigurari

Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit celei mai recente evaluari Interbrand. In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 25 de ani. Succesul Allianz-Tiriac sta in echipa de peste 4.000 de profesionisti care se afla in spatele fiecarei reusite a companiei.  Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile care ne definesc. 

 

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport