Allianz-Tiriac Asigurari a luat masuri suplimentare pentru a-si ajuta clientii sa ramana stapani pe situatie in contextul raspandirii noului coronavirus COVID-19 la nivel national, prin:
- facilitarea inspectiilor de risc la distanta;
- facilitarea inspectiilor de dauna la distanta, in baza transmiterii electronice de catre clienti (persoane fizice si persoane juridice) a documentelor necesare si fotografiilor avariilor, fara a fi necesara intalnirea cu un inspector constatator.
In cazul daunelor auto:
- nu este necesara deplasarea la un centru de constatare si interactiunea directa cu inspectorul constatator. Masura nu se aplica in caz de dauna totala sau furt.
In cazul daunelor la bunuri:
- promovarea modalitatii de efectuare a constatarii de catre clientii persoane fizice (autoconstatare) a daunelor produse bunurilor asigurate.
- efectuarea constatarilor daunelor la bunuri, prin acordarea de asistenta la distanta din partea reprezentantilor de daune ai Allianz-Tiriac, pentru toti asiguratii (persoane fizice si persoane juridice).
- masurile sunt aplicabile in functie de severitatea avariilor si a evaluarilor efectuate de specialistii de daune, iar clientii vor primi instructiunile adecvate privind modul de instrumentare a daunelor.
In cazul daunelor de viata si sanatate:
- Allianz-Tiriac a implementat deja platforme electronice de avizare si gestionare a daunelor, care sunt deja cunoscute in randul clientilor si partenerilor de afaceri.
Masurile mentionate sunt doar o parte din actiunile implementate de Allianz-Tiriac Allianz-Țiriac pana acum si au scopul de a proteja sanatatea clientilor, angajatilor, colaboratorilor si partenerilor nostri, prin reducerea la minimum a interactiunilor si a deplasarilor in teren.