Incepând cu 18 septembrie 2017, Marilena Bârliga este noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac. Aceasta îl inlocuieşte pe Marius Onofrei care a coordonat Divizia până în luna iunie a.c, când a decis să-şi continue dezvoltarea profesională în afara companiei.

Marilena Bârliga

De profesie sociolog, Marilena Bârliga are o experienţă de peste 16 ani în formarea şi dezvoltarea de echipe. A activat peste 13 ani în domeniul Marketing Strategic, Brand Management & Poziţionare de brand. Ultimii 10 ani ai activităţii sale profesionale i-a petrecut în cadrul companiei Provident Financial unde, şi în calitate de membru al echipei de conducere, a avut un rol important în dezvoltarea produselor financiare şi a brandului în piaţa din România.

Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac, despre numirea Directorului Diviziei Market Management şi Comunicare „Pentru această poziţie strategică, ne-am dorit o abordare fresh, riguroasă şi ştiinţifică în acelaşi timp, care să aducă un suflu nou şi expertiză în marketing şi servicii financiare.”

ilustratie cu 3 oameni
Departament comunicare
Pentru informații suplimentare:[email protected]
Iti oferim suport