Allianz-Tiriac pune la dispozitia clientilor sai Claims Tracker – un serviciu inovator care simplifica si transparentizeaza modul de solutionare a daunelor acoperite de asigurarile Casco pentru persoanele fizice.
Cu ajutorul Claims Tracker clientii pot transmite online documentele necesare si au acces la informatii si actualizari 24/7, in timp real, despre dosarul de dauna.
Noul serviciu este gratuit si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator. In functie de preferinta, clientul primeste prin SMS sau e-mail un link – activ pe intreaga perioada a solutionarii dosarului de dauna – ce poate fi accesat oricand de pe telefon, desktop sau tableta.
„Clientii isi doresc de la companiile de asigurari o schimbare a modului de interactiune si cresterea vitezei de raspuns. Ei apreciaza inainte de toate transparenta, simplitatea si confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Tiriac propune un nou mod de solutionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital si 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Tiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor si proceselor in beneficiul clientilor, precum si cresterea vitezei de reactie si a transparentei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Directiei Operatiuni in cadrul Allianz-Tiriac.