Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz:

" Acesta este doar inceputul. Ne vom stradui in continuare sa devansam nu doar brand-urile din industria asigurarilor, ci si pe cele globale de top. Acesta este un element cheie in cresterea preferintei pentru produsele si serviciile noastre. Totodata, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clientilor nostri (NPS) ne va asigura ca le oferim cea mai buna experienta". Serge Raffard

In topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situeaza pe locul 43 in urcare cu sase pozitii fata de editia precedenta.

Christian Deuringer, Head of Global Brand Management, Allianz

"Vom investi in continuare in parteneriate durabile si inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne creste prezenta si relevanta in viata clientilor".

Evaluarea Interbrand a luat in calcul trei criterii: situatia financiara, strategia si comportamentul in piata. Pozitionarea Allianz in acest top reflecta performanta financiara puternica, perspectivele viitoare pozitive, puterea si consistenta brand-ului, precum si rolul in crestere al brand-ului in decizia de achizitie.

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport