In cele noua luni de la lansare, Claims Tracker, a ajuns la peste 7.000 de persoane, adica la aproape 90% dintre clientii eligibili.
Claims Tracker nu presupune niciun cost suplimentar pentru asiguratii Allianz-Tiriac sau tertii pagubiti si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator. In functie de preferinta, clientul primeste prin SMS sau e-mail un link – activ pe intreaga perioada a solutionarii dosarului de dauna – ce poate fi accesat oricand de pe telefon, desktop sau tableta.
Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguratii si tertii pagubiti trebuie sa parcurga doi pasi simpli:
- Completeaza formularul de notificare a daunei pe website-ul Allianz-Tiriac, in sectiunea Formular de dauna Casco sau Formular de dauna RCA, in aplicatia Allianz-Tiriac Mobile sau suna la Call Center-ul Allianz-Tiriac 021. 201 91 80
- Acceseaza link-ul primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificarii daunei.
Dupa deschiderea dosarului de dauna Casco, clientii Allianz-Tiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei si sunt informati despre pasii urmatori in procesul de solutionare a dosarului.
In situatia in care pentru solutionarea dosarului de dauna sunt necesare documente aditionale, asiguratul este notificat si le poate incarca direct din Claims Tracker, fara drumuri suplimentare in sucursala.