Allianz-Tiriac Asigurari, liderul pietei de asigurari de sanatate, elimina barierele, generate de criza coronavirusului, in ingrijirea sanatatii si pune la dispozitia clientilor sai un asistent virtual, DoctorChat, care ofera, in doar cateva minute, raspunsuri la probleme sau ingrijorari medicale, fara programare.
DoctorChat, o solutie inovatoare bazata pe inteligenta artificiala, este rezultatul unei colaborari cu Allianz Partners, parte a Allianz Group.
Ceea ce diferentiaza DoctorChat de alte servicii de consultanta medicala la distanta este usurinta in accesare, rapiditatea cu care sunt generate raspunsurile, precum si faptul ca accesul la recomandarile medicilor generalisti se face direct prin SMS sau prin aplicatiile favorite ale clientilor, precum WhatsApp, Telegram sau Viber. Serviciul poate fi accesat 24/7 si nu necesita instalarea unei aplicatii dedicate.
Prin intermediul DoctorChat poate fi adresata orice preocupare referitoare la starea de sanatate, de la intrebari precum “Cum sa interpretez rezultatul acestor analize de sange?”, “Am uitat sa imi iau medicamentatia la timp, cum trebuie sa procedez?”, pana la “Pot fi urmatoarele simptome …. semnele unei infectari cu coronavirus?”.
Serviciul este disponibil deja tuturor clientilor care detin o asigurare de sanatate Allianz-Tiriac, iar numarul de intrebari care pot fi adresate este nelimitat.