- Allianz a fost desemnat pentru al treilea an consecutiv „Cel mai valoros brand de asigurari” din lume in clasamentul Interbrand Best Global Brands din 2021
- Allianz a urcat cinci pozitii, pana pe locul 34 intre primele 100 cele mai valoroase branduri globale
- Aceasta este cea mai mare crestere a valorii brandului Allianz de la intrarea in clasament
Allianz continua sa fie cel mai valoros brand de asigurari din lume, conform clasamentului Best Global Brands 2021, lansat de compania de consultanta Interbrand. In clasamentul general al primelor 100 de branduri globale, Allianz a urcat cinci pozitii fata de 2020, pana pe locul 34. Valoarea brandului Allianz a crescut cu 2,2 miliarde de dolari intr-un an, pana la 15,2 miliarde de dolari, respectiv un avans de 17%. Aceasta este cea mai puternica crestere de cand Allianz a intrat in clasamentul celor mai bune 100 de branduri globale, in 2007, cu o valoare initiala de 4 miliarde de dolari.
Potrivit Interbrand, avansul Allianz in clasament se datoreaza performantelor si perspectivelor sale operationale puternice, cresterea veniturilor atribuite brandului si soliditatii acestuia. Mai mult, influenta brandului Allianz asupra deciziilor de cumparare ale clientilor a crescut in ultimul an.
In piata asigurarilor din Romania, brandul Allianz este reprezentant de Allianz-Tiriac.
„Felicitari tuturor! Brandul Allianz demonstreaza rezistenta puternica si generare de valoare pentru oameni, companii si piata. Am muncit din greu pentru a aplica principiile noastre directoare de brand „Shape, Care, Deliver” experientei clientilor. ”
Pentru a consolida in continuare puterea brandului sau, Allianz si-a imbunatatit coerenta si caracterul distinctiv la nivel global. Abordarea „OneAllianz” a fost aplicata pentru a unifica prezenta brandului Allianz intr-un singur logo, un singur mesaj si o singura campanie. Mai mult, Allianz a imbunatatit experienta clientilor la nivel global, ascultandu-si cu atentie clientii si raspunzand nevoilor lor.
Parteneriatul de opt ani al Allianz cu Miscarile Olimpica si Paralimpica a fost, de asemenea, esential in sublinierea rolului Allianz ca asigurator global al ecosistemului sportiv. De la lansarea parteneriatului in ianuarie 2021, preferinta pentru brandul Allianz a crescut semnificativ in randul persoanelor constiente de asociere.
Interbrand a fost pionierul conceptului de evaluare a brandurilor in 1988. A fost prima companie care a certificat metodologia conform ISO 10668 (cerintele pentru evaluarea monetara a brandului) si a jucat un rol cheie in dezvoltarea standardului in sine. Din 2000, clasamentul Best Global Brands a fost publicat anual si este unul dintre cele mai recunoscute clasamente in managementul brandului.
Pentru clasamentul complet, vizitati https://interbrand.com/best-global-brands/, iar pentru raportul cu o analiza cuprinzatoare, vizitati https://interbrand.com/best-brands/
Pentru mai multe informatii despre promisiunea brandului Allianz si principiile directoare, vizitati sectiunea Despre incredere (allianz.com).
Aurika von Nauman Tel. +49 89 3800 16052, e-mail: aurika.von-nauman@allianz.com
Despre Alliaz Group
Grupul Allianz este unul dintre cei mai importanti asiguratori si administratori de active din lume, cu peste 100 de milioane de clienti retail si corporate in peste 70 de tari. Clientii Allianz beneficiaza de o gama larga de servicii de asigurare, de la asigurari de proprietate, viata si sanatate la servicii de asistenta, asigurari de credit si asigurari de afaceri globale. Allianz este unul dintre cei mai mari investitori din lume, gestionand active de 793 miliarde de euro in numele clientilor sai de asigurari. Mai mult, administratorii nostri de active PIMCO si Allianz Global Investors administreaza active terte de 1,8 trilioane de euro. Datorita integrarii noastre sistematice a criteriilor de mediu si sociale in procesele de afaceri si in deciziile de investitii, suntem lider in categoria asigurari in indicele de durabilitate Dow Jones. In 2020, cu peste 150.000 de angajati, Allianz a realizat venituri totale de 140 miliarde de euro si un profit operational de 10,8 miliarde de euro.