Allianz
brandul de asigurari numarul 1 

in clasamentul Best Global Brands al Interbrand
  • Pozitionarea in clasament confirma valoarea in crestere a brandului Allianz si relevanta sa in vietile oamenilor
  • Rezilienta Allianz si concentrarea pe nevoile clientilor se reflecta in succesul brandului

Munchen, 20 octombrie 2020 - Allianz a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv brandul de asigurari numarul 1 in lume, conform clasamentului Best Global Brands publicat de Interbrand.

Aceasta veste buna vine intr-un moment de incertitudine maxima pentru toate pietele si industriile, care, in prezent, navigheaza printre provocarile unei pandemii globale.

Oliver Bäte, CEO al Allianz SE„Concentrarea noastra pe rezilienta, integritate si nevoile clientilor da rezultate. Allianz a fost inca odata recunoscut ca brandul de asigurari numarul 1 la nivel global. O veste fantastica ce confirma ca suntem pe drumul cel bun”.
Christian Deuringer, Head of Brand & Partnerships al Allianz SE„Suntem extrem de mandri sa fim brandul de asigurari numarul 1 si sa ocupam un loc pe lista Top 40 Best Global Brands. In doar zece ani, Allianz a trecut de pe locul 67 in acest clasament, cu o valoare de 4,9 miliarde de dolari in 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 miliarde de dolari in 2020. In timp ce jumatate din brandurile din Top 100 nu au reusit sa-si creasca valoarea anul acesta, valoarea Allianz a crescut cu 7%, in pofida crizei, si a ajuns la 12,93 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este sa devenim un brand din Top 25 pana in 2025”.
Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al Allianz SE: „Pe fondul pandemiei Covid-19, si nu numai, am muncit foarte mult pentru a ne indeplini promisiunile. Rolul nostru in vietile clientilor, angajatilor si comunitatilor a crescut. Am ajutat la securizarea viitorului si le-am oferit clientilor nostri curaj in aceste vremuri dificile”.

Pentru Allianz, pozitionarea in clasament este mai mult decat un semn incurajator al puterii in crestere a brandului. Aceasta indica si relevanta crescuta a Allianz in vietile oamenilor.

„Rezilienta noastra si concentrarea pe nevoile clientilor ne permit sa ne comparam cu brandurile mari din toate industriile. Diversitatea ofertei noastre - cu servicii de sanatate precum Doctor on Call sau DoctorChat, de exemplu, a avut un impact imens in timpul pandemiei si a facut diferenta”, a adaugat Raffard. „Suntem acum la un alt nivel: parteneriatul nostru cu Jocurile Olimpice incepe pe 1 ianuarie 2021 si asteptam cu nerabdare sa depasim noi granite”.

Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari: “Allianz-Tiriac reprezinta in Romania cel mai puternic brand de asigurari din lume. Aceasta recunoastere ofera increderea atat de necesara in aceasta perioada plina de provocari clientilor, partenerilor si echipei noastre. Impreuna suntem mai puternici!”.

Interbrand publica anual clasamentul Best Global Brands, care isi propune sa identifice cele mai valoroase 100 de branduri din lume. Metoda de evaluare dezvoltata de Interbrand a fost prima care a primit certificarea ISO 10668.

Pentru a se califica, brandurile trebuie sa fie listate public si sa aiba o prezenta globala. Brandurile sunt apoi evaluate in baza profitului economic din vanzarile atribuite brandului, rolului brandului, respectiv masura in care brandul influenteaza decizia de cumparare si, in cele din urma, in baza puterii brandului, generata de zece factori de performanta interni si externi.

Pentru a accesa clasamentul Interbrand si o analiza detaliata a tendintelor pe sectoare si industrii, va rugam sa accesati www.interbrand.com/best-global-brands/

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati:

Despre Allianz

Grupul Allianz este unul dintre cei mai importanti asiguratori si administratori de active din lume, cu peste 100 de milioane de clienti retail si corporate in peste 70 de tari. Clientii Allianz beneficiaza de o gama larga de servicii de asigurare, de la asigurari de proprietate, viata si sanatate la servicii de asistenta, asigurari de credit si asigurari de afaceri globale. Allianz este unul dintre cei mai mari investitori din lume, gestionand active de 766 miliarde de euro in numele clientilor sai de asigurari. Mai mult, administratorii nostri de active PIMCO si Allianz Global Investors administreaza active terte de 1,7 trilioane de euro. Datorita integrarii noastre sistematice a criteriilor de mediu si sociale in procesele de afaceri si in deciziile de investitii, suntem lider in categoria asiguratori in indicele de durabilitate Dow Jones. In 2019, cu peste 147.000 de angajati, Allianz a realizat venituri totale de 142 miliarde de euro si un profit operational de 11,9 miliarde de euro.

 

ilustratie cu 3 oameni
Departament comunicare
Pentru informații suplimentare:[email protected]
Iti oferim suport