Clientii evoMAG isi pot asigura online bunurile impotriva avariilor si furtului printr-o solutie dezvoltata de
Allianz-Tiriac si Marsh Romania
 

Bucuresti, 25 aprilie 2023. Clientii retailer-ului evoMAG au posibilitatea sa isi asigure bunurile achizitionate online impotriva avariilor si furtului, datorita unei solutii dezvoltate de Allianz-Tiriac Asigurari in parteneriat cu Marsh Romania.

 

Asigurarea „evoPROTECT” poate fi atasata in momentul plasarii unei comenzi sau in maximum zece zile de la achizitie si vizeaza urmatoarele categorii de produse: telefoane mobile si smartwatch, tablete, laptopuri, TV si Home Cinema, biciclete si trotinete electrice.

 

Sunt acoperite prin asigurare o gama larga de avarii, de la clasicele loviri si caderi, pana la daunele electrice generate de scurtcircuit, supratensiune si descarcari electrice, inclusiv daca acestea au loc pe durata transportului de la locul de livrare la domiciliul clientului. Suplimentar, in cazul echipamentelor electronice si electrice, inclusiv trotinete electrice, este acoperit furtul prin efractie si talharie.

 

Suma asigurata este echivalenta cu pretul de vanzare al bunului, inainte de aplicarea unor eventuale reduceri promotionale sau comerciale.  

 

Codruta Furtuna, Director Vanzari si Distributie, Allianz-Tiriac Asigurari:

Allianz-Tiriac, evoMAG si Marsh Romania si-au unit fortele pentru a dezvolta o noua solutie de asigurare, care ofera experiente personalizate, online, prin acces simplu si rapid la produse de tehnologie si protectia lor. Utilizatorii de telefon, tableta, laptop, TV & Home Cinema, smartwatch sau trotineta electrica isi pot proteja bunurile preferate impotriva avariilor accidentale si a furtului, prin intermediul asigurarii online oferite de Allianz-Tiriac. Totodata, se pot bucura de repararea sau inlocuirea bunurilor deteriorate din cauza loviturilor, caderilor sau fenomenelor electrice la costuri si eforturi reduse. Prin intermediul acestui parteneriat, Allianz-Tiriac reconfirma dorinta de a investi in dezvoltarea pietei produselor de asigurare de tip <<affinity>>, oferind astfel utilizatorilor posibilitatea de a-si proteja produsele care le simplifica viata.

 

Mihai Patrascu, CEO, evoMAG:

Am ales sa oferim solutia evoPROTECT clientilor nostri, pentru a veni in intampinarea nevoilor de siguranta a achizitiilor facute de acestia. Sustinem, astfel, dorinta clientilor de a utiliza la maximum produsele achizitionate, fara griji. Pe langa garantia standard, de care beneficiaza orice produs, si care acopera defectiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefunctionarea produsului din cauze ce tin de producator, clientii evoMAG pot accesa acum o asigurare suplimentara pentru bunurile achizitionate, pentru a preintampina accidentele neprevazute.

 

Oleg Doronceanu, Manager Affinity Department, Marsh Romania:

Marsh Affinity isi sprijina clientii cu produse de asigurare inovative, simple si accesibile, adaptate nevoilor lor specifice. De asemenea, clientii evoMAG vor beneficia de asistenta la dauna, cu sprijinul unei echipe de specialisti, care gestioneaza un portofoliu vast, de peste 500.000 de device-uri asigurate.

 

Valoarea si tipul produsului achizitionat sunt principalii factori care influenteaza prima de asigurare. Asigurarea poate fi incheiata pe o perioada de 12 sau 24 de luni. Toate politele includ o fransiza, cuprinsa intre 100 si 2.000 de lei, in functie de valoarea bunului asigurat.

 


Notificarea daunelor se realizeaza printr-un proces simplu care consta intr-un apel telefonic la 0316 313 480 de L-V intre orele 9-18, in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data producerii evenimentului asigurat, in cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucratoare de la data producerii sau constatarii furtului. 

***

 

Despre Allianz-Tiriac Asigurari

 

Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit Interbrand. In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 29 de ani.

Rolul nostru este sa fim alaturi de oameni, sa le aratam cum sa isi gestioneze neprevazutul din viata lor si sa ii indrumam, astfel incat sa-si poata pastra si imbunatati calitatea vietii, a comunitatilor din care fac parte sau a afacerii.

Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile care ne definesc.

 

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati: anelis.baciu@allianztiriac.ro

 

Despre evoMAG

 

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online comercializeaza zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care si trotinete si accesorii pentru trotinete) si pentru casa si gradina, iar acum 3 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din Romania care ofera un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienti ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG a fost fondata de Mihai Patrascu, care ocupa, in continuare, pozitia de director general. Compania a atras recent o investitie de 2 milioane de euro de la Catalyst Romania, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din Romania, in demersul de a sustine dezvoltarea accelerata a companiei. Investitia atrasa este prima de anvergura pentru evoMAG si confirma parcursul bun al companiei in cei 17 ani de existenta in piata de eCommerce din Romania, valideaza si sprijina strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

 

Despre Marsh

 

Marsh este liderul global in brokeraj de asigurari si consultanta de risc. Cu peste 45.000 de colegi in 130 de tari, Marsh sprijina companiile si persoanele fizice cu solutii fundamentate pe analiza datelor pentru diminuarea riscurilor si cu servicii de consultanta de risc. Marsh este o companie Marsh McLennan (NYSE: MMC), cea mai importanta companie globala de servicii profesioniste de consultanta in risc, strategie si resurse umane. Cu venituri anuale de peste 20 miliarde USD, Marsh McLennan sprijina clientii sa evolueze in contextul dinamic si complex prin intermediul a patru companii, fiecare dintre ele lider pe segmentul in care activeaza: Marsh, Guy Carpenter, Mercer si Oliver Wyman. Pentru mai multe informatii vizitati marshmclennan.com, sau urmariti-ne pe LinkedIn si Twitter.

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport