#ContinuamInSiguranta

Allianz-Tiriac a luat masuri suplimentare pentru a te ajuta sa ramai stapan pe situatie in contextul raspandirii noului coronavirus COVID-19 la nivel national
Solicita actualizarea datelor de contact
  • Servicii medicale la distanta
  • Asigurarea de sanatate
  • Asigurarea de calatorie
  • Asigurarea de viata
  • Aplicatia Allianz-Tiriac Mobile
  • Solicitari oferte de asigurare
  • Notificari daune online
  • Intrebari frecvente
viata
viata
locuinta
car

Ai grija de sanatatea ta cu servicii medicale
de consultanta la distanta gratuite

Allianz-Tiriac te incurajeaza sa ai grija de sanatatea ta, in timp ce ramai in siguranta si confortul casei tale. Beneficiezi, fara niciun cost suplimentar, de serviciul de consultanta medicala la distanta oferit prin parteneriatul cu Medicover clientilor care detin o asigurare de sanatate la Allianz-Tiriac.
  • Fara costuri suplimentare in perioada 15 aprilie -15 iulie 2020
  • Accesarea serviciilor medicale prin telefon sau video online
  • Consultatii la peste 100 de medici si numeroase specialitati medicale
  • Consultatii medicale de luni pana duminica intre orele 08.00 – 20.00, cu exceptia sarbatorilor legale
  • Fara deschiderea unui dosar de dauna.
     


     
  • Accesezi mymedicover.atlas.app, sau aplicatia ATLAS - Healthy mind & body, disponibila pentru sistemele iOS si Android
  • Completezi formularul Creare cont cu informatiile personale solicitate pentru crearea contului
  • Alegi specialitatea medicala potrivita nevoi tale medicale, precum si: medicul, ziua si ora dorite pentru programare
  • Primesti o notificare cu confirmarea programarii, in urma inregistrarii solicitarii.
In cazul in care intampini dificultati in accesare, adreseaza-te la: help@atlas.app 
Acceseaza ATLAS - Healthy mind & body

Noutati cu privire la asigurarea de sanatate

Pe langa introducerea serviciului gratuit de consultanta medicala la distanta, Allianz-Tiriac vine in intampinarea nevoilor tale cu modificari
ale asigurarii de sanatate:

Pe durata Ordonantelor Militare:

  • Sunt acoperite prin rambursare, in conformitate cu limitele pachetului ales,  costurile consultatiilor medicale accesate telefonic sau online, in orice clinica din reteaua de parteneri Allianz-Tiriac sau din afara ei, daca contractul de asigurare ofera acoperire in afara retelei de parteneri.
Pentru afectiuni medicale aparute in perioada 15.04 -15.07.2020 sau anterior, cu maximum 2 luni inainte de instaurarea starii de urgenta:
  • Extinderea de la 90 de zile la 180 de zile a termenului de valabilitate a recomandarilor si biletelor de trimitere acceptate la notificarea evenimentelor asigurate.
  • Acoperirea costului serviciilor justificate din punct de vedere medical, accesate in perioada de valabilitate a politei Sanaplan, intr-un termen de maxim 180 de zile de la debut in cazul afectiunilor acute si puseului acut al unei boli cronice si/sau al unei afectiuni preexistente, fata de prevederile conditiilor de asigurare care specifica un termen de maximum 90 de zile pentru astfel de evenimente.
  • Acoperirea costului serviciilor justificate din punct de vedere medical, accesate in perioada de valabilitate a politei de sanatate, intr-un termen de maximum 270 de zile de la data producerii accidentului, fata de prevederile conditiilor de asigurare care specifica un termen de maximum 180 de zile, in cazul accidentelor.
Contractele de asigurare de sanatate SanaPlan si SanaPro emise de Allianz-Tiriac exclud acoperirea riscului de imbolnavire, ce debuteaza direct sau indirect in contextul unei epidemii/pandemii declarate in mod oficial (precum COVID-19). COVID-19 a fost declarat risc pandemic de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) in 11 martie 2020, ceea ce inseamna ca asigurarea de sanatate emisa de Allianz-Tiriac nu acopera costurile medicale indiferent de tipul acestora (decontare directa, ramburs si indemnizatii) generate de imbolnavirea cu noul coronavirus.

Noutati cu privire la asigurarea de calatorie in strainatate

Pe perioada starii de urgenta, Allianz-Tiriac vine in intampinarea nevoilor tale cu modificari ale asigurarii de calatorie in strainatate:

Pentru asiguratii care trebuie sa isi prelungeasca sederea in strainatate din cauza situatiei pandemice, in cazul politelor emise dupa parasirea Romaniei, in conditii de continuitate a perioadei asigurare, se suspenda temporar:

  • aplicarea conditiei privind perioada de asteptare de 7 zile de la emiterea politei pana la inceperea valabiltatii
  • obligatia asiguratului de a face dovada parasirii Romaniei cu cel mult 4 saptamani inainte de incheierea contractului de asigurare, conform conditiilor de asigurare Voiaj Direct, Multitravel.

Se returneaza integral prima de asigurare in cazul anularii calatoriei atat pentru politele care au clauza storno atasata cat si pentru asigurarile achizitionate inainte de declararea oficiala a pandemiei.

Contractele de asigurare de calatorie emise de Allianz -Tiriac acopera cheltuielile medicale cauzate direct sau indirect de o boala infectioasa (inclusiv COVID-19) pana la momentul in care aceasta este declarata pandemie sau epidemie de catre autoritatile abilitate.

Avand in vedere ca Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a declarat COVID-19 risc pandemic in 11 martie 2020, asigurarea de calatorie emisa de Allianz-Tiriac nu acopera costurile medicale generate de imbolnavirea cu COVID-19.

De asemenea, precizam ca riscul unei imbolnaviri cu COVID-19 nu era acoperit de catre asigurarile de calatorie emise de Allianz-Tiriac nici anterior datei de 11 martie 2020, daca acesta se producea in tarile in care COVID-19 era declarat deja risc epidemic de catre autoritatile abilitate.

Noutati cu privire la asigurarea de viata si clauza Best Doctors

Pe perioada starii de urgenta, Allianz-Tiriac vine in intampinarea nevoilor tale cu modificari ale asigurarii de viata si a clauzei Best Doctors:
In perioada 20.03 -20.06.2020, se permite repunerea in vigoare a contractelor de asigurari individuale de viata la solicitarea clientului, fara completarea de chestionare medicale sau alte documente specifice, in urmatoarele situatii:
  • Contractul de asigurare de viata nu are mai mult de 90 de zile intarziere la plata primelor
  • Suma la risc este sub 50.000 EUR
  • Contractul nu are atasata clauza Best Doctors
  • Contracul de asigurare nu are daune avizate.

In portofoliul Allianz-Tiriac exista atat contracte de asigurari de viata care nu prevad excluderea de epidemie/pandemie, precum si contracte de asigurare care au aceasta excludere. Vom monitoriza continuu evolutia fiecarui caz, iar deciziile vor fi luate punctual.

Declararea COVID-19 ca risc pandemic de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) in data de 11 martie 2020 nu afecteaza in niciun mod acoperirea clauzei de boli grave Best Doctors. Acoperirile raman valabile asa cum sunt mentionate in conditiile de asigurare.

Chestionarele pentru clauza suplimentara de afectiuni medicale grave Best Doctors, semnate de Asigurati, sunt acceptate in format electronic (scan, poza), documentele in original urmand sa fie colectate in momentul reintrarii in normal a activitatilor si revenirea la procesele standard de vanzare si administrare contracte.

Raspandirea rapida la nivel international a noului coronavirus poate insa sa genereze dificultati in accesarea serviciilor medicale in unele tari. Dificultatile sunt determinate de factori externi, precum anularea unor zborurilor aeriene, restrictii impuse de autoritati (ex. inchiderea frontierelor, spitalelor, etc.).

In toate cazurile medicale in care restrictiile enumerate apar, vom analiza situatia impreuna cu partenerul nostru Further si vom identifica cele mai bune solutii pentru asiguratii nostri.

dauna

Ai la dispozitie platforme electronice de avizare si gestionare a unui eveniment neprevazut: auto, locuinta si bunuri, viata, sanatate si calatorie. 

Totodata, pentru daunele auto si locuinta ai disponibil si serviciul de asistenta:
021 312 22 39

dauna
  • Inspectii de risc la distanta
  • Inspectii de dauna la distanta pentru persoane fizice si persoane juridice.
CT
Prin Claims Tracker urmaresti 24/7 modul de solutionare a daunelor Casco pentru persoane fizice.
 
Prin aplicatia Allianz-Tiriac Mobile:

Intrebari frecvente