Notificarea unui eveniment de sanatate

DESCRIEREA SUCCINTA A PASILOR:
 
  • Validare polita
  • Detalii polita
  •  
  • Descriere eveniment
  • Anexare documente
  • Beneficiar plata
  • Modalitate plata
  •  
  • Salvare notificare.
DESCRIEREA DETALIATA A PASILOR:
 
Pasul 1:
 
  • Introdu numarul politei (incepe cu SNP sau SPR) si CNP al persoanei asigurate (poti fi tu, un dependent de pe polita ta de asigurare sau o alta persoana pentru care vrei sa deschizi un dosar de rambursare a cheltuielilor medicale)
  • Selecteaza data accesarii serviciului medical, in conformitate cu documentele pe care le detii; daca evenimentul se afla in afara valabilitatii politei, vei primi un mesaj de avertizare
  • Daca esti autentificat in Contul Meu, in campul «Numar polita» se va afisa numarul politei active si a celei mai recente expirate. Politele afisate vor contine: Numar polita, Nume Asigurat (poti fi tu sau un dependent de pe polita ta de asigurare) si Data de expirare. CNP se precompleteaza automat
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasul 2:

  • Vei gasi campurile Nume si Prenume Asigurat, Numar de telefon, Adresa de e-mail precompletate cu datele existente in sistemul Allianz-Tiriac; daca nu exista date, te rugam sa le completezi
  • Selecteaza dintr-o lista derulanta tipul serviciului utilizat
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasii 3,4:

  • Completeaza informatiile cu privire la evenimentul medical in campul "Descriere eveniment” si apasa butonul CONTINUA
  • Ataseaza documentele medicale justificative si copia actului de identitate si apasa butonul CONTINUA. Daca ai uitat sa atasezi un document, te poti intoarce oricand la acest pas
  • Documentele pot fi atasate sub forma: PDF, JPEG, PNG, cu dimensiunea maxima de 10M
  • Necompletarea campurilor obligatorii, marcate cu * este sesizata printr-un mesaj de eroare.

Pasul 5:

  • Selecteaza persoana beneficiara a platii dosarului de dauna
  • Daca beneficiarul este diferit de asigurat, atunci completeaza informatiile cu privire la datele de identificare ale persoanei respective si incarca poza documentului CI a acestuia
  • In cazul in care asiguratul este minor, selecteaza obligatoriu varianta "alta persoana decat asiguratul" si urmeaza pasii ulteriori

Pasul 6:

  • Selecteaza modalitatea de plata dorita pentru rambursarea cheltuielilor medicale
  • In functie de varianta selectata, completeaza informatiile suplimentare solicitate.

Pasul 7:

  • Salveaza notificarea de dauna si ti se va comunica numarul dosarului de dauna
  • Vei primi un mesaj de confirmare a notificarii daunei pe adresa de e-mail completată la Pasul 2, Detalii polita.
Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport
info@allianztiriac.ro 0212019100