Sfaturi utile - Life Help

Servicii suport
A DOUA OPINIE MEDICALA
 
  • Numar de telefon dedicat, fara costuri pentru asigurat: 0800 896 335
  • Primesti Raportul A doua opinie medicala in aproximativ 10 zile lucratoare dupa furnizarea tuturor informatiilor
  • In caz de diagnostic infirmat sau de plan alternativ de tratament, managerul de caz te va ghida in pasii urmatori
SERVICIUL NAVIGATOR
 
  • Suplimentar serviciului A doua opinie medicala, Navigator ofera:
  • Consiliere in privinta selectiei optiunii de tratament
  • Furnizarea unui cost estimativ acoperind planul de tratament cat si eventualele complicatii ale cazului medical
  • Facilitarea acceptarii persoanei asigurate de catre furnizorul solutiei de tratament
  • Exercitarea de demersuri colaborative pentru a stabili ca solutia de tratament si ingrijire aleasa este potrivita cazului medical respectiv
  • Furnizarea unei evaluari a tratamentului medicamentos prescris
  • Furnizarea de asistenta pentru organizarea transportului, coordonarea evacuarii, serviciilor hoteliere implicate in solutia de tratament.
Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport
info@allianztiriac.ro 0212019100