A avut loc o dauna. Ce urmeaza?

ETAPELE SOLUTIONARII UNEI DAUNE AUTO

Allianz-Tiriac este alaturi de tine cand esti implicat intr-un eveniment rutier.

  • Pentru notificarea daunei, ai posibilitatea sa selectezi data si locul de efectuare a constatarii daunelor intr-unul dintre centrele de constatare Allianz-Tiriac. In cazul in care, vehiculul nu este deplasabil sau se afla in strainatate, un reprezentant Allianz-Tiriac te va contacta in termen de o zi lucratoare de la apelul tau pentru programarea constatarii
  • Constatarea si evaluarea pagubelor produse sunt efectuate de catre reprezentantii Allianz-Tiriac in prezenta ta. Dupa efectuarea constatarii ti se va inmana Nota de Constatare, in care sunt specificate elementele avariate si solutiile tehnologice de reparatie a acestora
  • Reparatiile se pot efectua in unitatile partenere Allianz-Tiriac, in alte unitati reparatoare din Romania sau in regie proprie. In unitatile reparatoare partenere Allianz-Tiriac, dupa finalizarea reparatiei, solutionarea dosarului se va realiza intre Allianz-Tiriac si unitatea reparatoare.
 
MODALITATILE DE A ANUNTA O DAUNA AUTO
 
  • ONLINE
  • Website Allianz-Tiriac, sectiunea Proces de dauna/Notifica online
  • TELEFONIC (Lu-Vi, 08:00-20:00)
  • Centrul de Dauna:
  • ASISTENTA RUTIERA NON-STOP:  021 312 22 39
 
DOCUMENTE NECESARE COMPLETARII DOSARULUI
 
  • Certificatul de inmatriculare (sau autorizatia de circulatie) a vehiculului asigurat implicat in accident
  • Permisul de conducere si actul de identitate al persoanei care a condus vehiculul in momentul producerii accidentului (in cazul in care acesta nu era condus de tine, ci de alta persoana)
  • Documentele eliberate de Politie, Pompieri sau alte Autoritati, in legatura cu evenimentul produs sau formularul de Constatare amiabila (in original)
  • Detaliile bancare necesare platii despagubirii/ indemnizatiei.
Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport
info@allianztiriac.ro 0212019100