Politica de Reclamatii Allianz-Tiriac Asigurari

Parerea ta este foarte importanta pentru noi.

Politica de reclamatii Allianz-Tiriac Asigurari

Echipa Allianz-Tiriac Asigurari se preocupa permanent de calitatea serviciilor si produselor de asigurare, pe care le ofera clientilor sai.
Comunicarea parerii dumneavoastra este foarte importanta pentru noi deoarece ne ofera prilejul de a identifica potentiale probleme si de alua masuri pentru imbunatatirea relatiei cu dumneavoastra.

Apreciem timpul si efortul depus de dumneavoastra pentru a ne comunica orice sugestie sau motiv de insatisfactie legat de relatia cu Allianz-Tiriac Asigurari.


Ne puteti contacta prin una dintre modalitatile de mai jos:

  • E-mail: reclamatii@allianztiriac.ro
  • Fax: 021.208 22 11
  • Posta: Allianz-Tiriac Asigurari S.A., Str. Caderea Bastiliei 80-84, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010616
  • Infoline: 021.20 19 100, de luni pana vineri de la 8:00 la 20:00,
    0801 0801 08, numar cu tarif redus, apelabil din reteaua Romtelecom

Va rugam sa ne transmiteti datele dumneavoastra de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa va putem transmite raspunsul nostru cat mai curand posibil.

Daca sunteti client Allianz-Tiriac Asigurari va puteti adresa si intermediarului dumneavoastra sau celei mai apropiate sucursale.

Cum vom gestiona mesajul dumneavoastra?

Va asiguram ca vom avea in vedere fiecare sugestie sau reclamatie facuta de dumneavoastra si vom depune toate eforturile pentru solutionarea corecta si eficienta a aspectelor pe care ni le-ati semnalat.

In acest sens:

  • va ascultam si va respectam punctul de vedere
  • va confirmam receptionarea mesajului dumneavoastra telefonic sau pe email in maxim 2 zile lucratoare de la inregistrarea acestuia;
  • va vom transmite numele, pozitia si datele de contact ale persoanei care se va ocupa de rezolvarea solicitarii dumneavoastra;
  • vom face toate eforturile pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra in maxim 5 zile lucratoare
  • in cazul in care solutionarea reclamatiei dumneavoastra necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 5 zile lucratoare, aceasta va fi semnalata managerului de departament responsabil pentru analiza si solutionare;
  • in cazul reclamatiilor de o complexitate deosebita si care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 10 zile lucratoare, va vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia dumneavoastra;
  • in raspunsul final va vom comunica in mod clar atat decizia adoptata cat si motivele care au stat la baza acesteia.

Va suntem recunoscatori pentru toate sugestiile transmise pentru ca acestea stau la baza unei relatii de calitate cu dumneavoastra, CLIENTUL nostru!
Va asiguram ca vom trata toate problemele expuse de dumneavoastra intr-un mod corect, transparent si in concordanta cu standardele Allianz-Tiriac pentru a va putea oferi o solutie satisfacatoare.

Variante alternative pentru solutionarea reclamatiilor

In cazul in care nu sunteti pe deplin multumit(a) de raspunsul nostru, va puteti adresa Autoritatii de Supraveghere Financiara, utilzand datele de contact de mai jos ori apela la modalitatea de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN).

Detalii cu privire la conditiile de accesare a acestei proceduri, se regasesc pe site-ul ASF

In cazul in care doriti inaintarea unei petitii catre ASF, va rugam sa accesati pagina ASF dedicata: http://asfromania.ro/consumatori/petiti.

Adresa: Splaiul Independentei nr. 15,Sector 5, Bucuresti 050092,Tel: 0800 825 627
Fax: 021.659.60.51/021.659.64.36
E-mail: office[at]asfromania.ro

Agentiile noastre

Infoline

Ne poti contacta la unul dintre numerelede telefon de mai jos:

0801 0801 08tarif redus apelabil doar din reteaua Telekom

021 20 19 100tarif normal apelabil din toate retelele

Program::
Luni-Vineri 08:00 | 20:00

Trimite-ne mesajul tau

Campurile (*) sunt obligatorii.

Declar ca datele incluse in aceasta fisa sunt reale si in conformitate cu informatiile de care dispun. Sunt de acord ca datele mele sa fie prelucrate si sa intre in baza de date a companiei Allianz-Tiriac Asigurari S.A. La cererea mea scrisa, Allianz-Tiriac Asigurari S.A. se obliga sa actualizeze, sa stearga sau sa ma informeze despre datele mele personale prelucrate conform dispozitiilor Legii 677/ 2001 modificate.

sa primesc materiale informative de la Allianz-Tiriac Asigurari S.A. prin mijloacele de comunicare preferate. Allianz-Tiriac Asigurari S.A. este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 779. Informatii detaliate privind drepturile persoanelor vizate sunt afisate la sediile Allianz-Tiriac Asigurari si pe www.allianztiriac.ro.

Cererea dumneavoastra a fost inregistrata cu succes!