Politica de reclamatii 

Echipa Allianz-Tiriac se preocupa permanent de satisfactia ta cu privire la serviciile si produsele de asigurare pe care ti le ofera. Experienta ta este foarte importanta si, impartasind-o cu noi, contribui la identificarea serviciilor de imbunatatit.
Fiecare reclamatie ne ajuta sa avem o abordare diferita, astfel incat experienta ta cu Allianz-Tiriac sa fie mai buna. 

Cum vom gestiona mesajul tau

  • vom prelua mesajul transmis in cel mai scurt timp
  • la receptionarea mesajului prin e-mail, vei primi o confirmare automata de primire

  • vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 5 zile lucratoare
  • in cazul in care solutionarea reclamatiei tale necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 5 zile lucratoare, te vom informa privind escaladarea solicitarii transmise

  • in cazul reclamatiilor complexe, care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 10 zile lucratoare te vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia ta

Ne poti contacta prin:

E-mail: reclamatii@allianztiriac.ro
Fax: 021.208 22 11
Posta: Allianz-Tiriac Asigurari S.A., Str. Caderea Bastiliei 80-84, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010616
Infoline: 021.20 19 100, de luni pana vineri de la 8:00 la 20:00

Te rugam sa ne transmiti datele tale de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa iti raspundem in cel mai scurt timp.

In cazul in care nu esti multumit(a) de raspunsul nostru, te poti adresa Autoritatii de Supraveghere Financiara

Adresa: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti 

Telefon: 021.316 78 80/81, 021.316 85 87 (interior 141)