Grupul Allianz

Un partener stabil, din punct de vedere financiar, pentru clienti, actionari si angajati.

Allianz - O afacere grobala

In prezent, marca Allianz este reprezentata in peste 70 de tari ale lumii.

Cele peste 142.000 de persoane care lucreaza in cadrul Allianz Group ofera servicii financiare integrate, la standarde internationale, unui numar de aproximativ 78 milioane de clienti in intreaga lume.

Pe fiecare din segmentele de activitate pe care opereaza- asigurari de bunuri si raspundere, asigurari de viata si sanatate, respectiv administrarea activelor- Grupul Allianz a capatat recunoastere internationala atat pentru profesionalismul si expertiza reprezentantilor sai, cat si pentru soliditatea afacerilor derulate. In toti cei 120 de ani de existenta, Allianz a ramas un partener stabil, din punct de vedere financiar, pentru clienti, actionari si angajati.

Allianz - O poveste de succes

1893

La putin timp de la lansarea operatiunilor, in anul 1893, Allianz impreuna cu Munich Re isi lanseaza operatiunile la nivel international. Achizitiile realizate progresiv in tara de origine- Germania- si apoi in alte tari din Europa, in Statele Unite si Asia au intarit considerabil puterea companiei.

1922

In anul 1922, Allianz s-a lansat pe segmentul asigurarilor de viata, prin infiintarea companiei Allianz Lebenversicherung AG, cea mai importanta companie de asigurari de viata a Grupului Allianz.

1959

Din anul 1959, Grupul Allianz a inceput sa deschida birouri in principalele orase ale Europei- Paris, Milano si Viena, reluand astfel relatiile de afaceri deteriorate ca urmare a celui de-al doilea razboi mondial.

1973

In anul 1973, Grupul Allianz devine pentru prima data cel mai mare asigurator din Europa si intra in topul primilor 10 asiguratori la nivel mondial. Expansiunea accelerata a operatiunilor sale la nivel international vizeaza consolidarea acestei pozitii pe termen lung.

1990

Anul 1990 a marcat demararea activitatilor Grupului Allianz in Europa Centrala si de Est prin achizitionarea companiei de asigurari Hungaria Biztosito (Budapesta). Expansiunea la nivel international a continuat prin extinderea operatiunilor Grupului in Asia, incepand cu anul 1999.

  • Afaceri impresionante

  • Siguranta financiara

  • Expertiza locala, profesionalism global

Afaceri impresionante

In anul financiar 2011, la nivel consolidat, Grupul Allianz a realizat venituri totale de 103,5 miliarde de euro.

In acelasi an fiscal, profitul operational la nivelul grupului a depasit valoarea de 7 miliarde de euro, in ciuda unui climat economic plin de provocari.

Valoarea activelor totale administrate de Grupul Allianz se ridica la 1.657 miliarde de euro la finalul anului 2011. Din aceasta suma, 1.281 miliarde de euro reprezenta valoarea activelor apartinand tertilor aflate in administrarea Allianz.

Siguranta financiara

Allianz este unul dintre cei mai solid capitalizati furnizori de servicii financiare din lume, in ciuda volatilitatii mediului economic financiar si international.

Acest fapt este confirmat de cele mai importante agentii de rating international.
Ratingul acordat de Standard & Poor's (S&P) companiei Allianz SE este "AA", cu perspective stabile, ceea ce, in opinia agentiei este echivalentul unei foarte solide capitalizari, indicand o ridicata siguranta financiara a afacerilor asiguratorului.
Moody's si A.M. Best prezinta evaluari similare, acordand Allianz Group categorii de ratinguri superioare pentru forta financiara: "Aa3" (Moody's), respectiv "A+" (A.M. Best).

Expertiza locala, profesionalism global

Beneficiind de expertiza unei complexe retele internationale, Allianz Group furnizeaza produse si servicii financiare la cele mai inalte standarde pretutindeni in lume.

Operand dupa un model structural descentralizat, care promoveaza initiativa locala, societatile membre ale Allianz Group au posibilitatea sa implementeze strategii de dezvoltare adaptate contextului si conditiilor locale.

In acest fel, este creat cadrul identificarii celor mai bune oferte de asigurari de viata, de sanatate, de bunuri si proprietati, auto, croite dupa nevoile clientilor din fiecare regiune, beneficiind in acelasi timp de sprijinul unor experti internationali.