Allianz - blog-cover-image

Comunicat de presa

Publicat pe 22 septembrie 2017

Marilena Bârliga este omul care va coordona Divizia Market Management şi Comunicare Allianz-Tiriac.

    

Allianz - Marilena Barliga-Director al Diviziei Market Management si Comunicare Allianz-Tiriac

Incepând cu 18 septembrie 2017, Marilena Bârliga este noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac. Aceasta îl inlocuieşte pe Marius Onofrei care a coordonat Divizia până în luna iunie a.c, când a decis să-şi continue dezvoltarea profesională în afara companiei.

Marilena Bârliga “Sunt de ceva timp în căutarea unei noi provocări. Am găsit-o la Allianz-Ţiriac: un nou brand, oameni noi, o piaţă cu caracteristici substanţial diferite şi foarte multe proiecte către care să îmi canalizez energia şi experienţa”

De profesie sociolog, Marilena Bârliga are o experienţă de peste 16 ani în formarea şi dezvoltarea de echipe. A activat peste 13 ani în domeniul Marketing Strategic, Brand Management & Poziţionare de brand. Ultimii 10 ani ai activităţii sale profesionale i-a petrecut în cadrul companiei Provident Financial unde, şi în calitate de membru al echipei de conducere, a avut un rol important în dezvoltarea produselor financiare şi a brandului în piaţa din România.

Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac, despre numirea Directorului Diviziei Market Management şi Comunicare „Pentru această poziţie strategică, ne-am dorit o abordare fresh, riguroasă şi ştiinţifică în acelaşi timp, care să aducă un suflu nou şi expertiză în marketing şi servicii financiare.”

Allianz-Tiriac Asigurari
Departamentul Comunicare
Bucuresti, 22 septembrie 2017

Pentru informatii suplimentare va rugam contactati:

Toate declaraţiile si pozitiile exprimate in acest document se afla sub incidenta specificatiilor de mai jos: Anumite declaraţii prezentate în acest document se pot referi la aşteptări viitoare şi la alte proiecţii, care se bazează pe evaluările şi previziunile curente ale administratorilor şi implică riscuri şi incertitudini cunoscute şi necunoscute, care pot determina ca rezultatele, performanţele actuale să evolueze în mod diferit faţă de estimările exprimate sau sugerate în declaraţiile prezentate. Înplus, expresii precum „ar putea, va fi, ar trebui, se aşteaptă, planifică, intenţionează, anticipează, crede, estimează, previzionează, potenţial sau continuă” şi alte expresii similare se referă la proiecţii şi aşteptări pentru viitor.Rezultatele, performanţele obţinute în practică sau evenimentele pot fi diferite de cele exprimate în asemenea declaraţii, fiind influenţate, fără a fi limitate, de: (i)condiţiile economice generale, inclusiv condiţiile economice particulare ale activităţilor de bazăaleAllianz şi pieţelor principale în care operează; (ii) performanţele înregistrate de pieţele financiare, inclusiv pe pieţele în creştere; (iii) frecvenţa şi gravitatea evenimentelor asigurate; (iv) nivelul mortalităţii şi tendinţele acesteia; (v) nivelele de persistenţă; (vi) dimensiunea creditelor neperformante; (vii) nivelul ratelor dobânzii; (viii) ratele de schimb valutar; (ix) modificări ale mediului concurenţial; (x) schimbări ale legislaţiei şi reglementărilor, inclusiv schimbări referitoare la convergenţa monetară şi Uniunea Monetară Europeană; (xi) schimbări în politicile băncilor centrale şi/sau ale guvernelor; (xii) impactul achiziţiilor, (xiii) măsurile de reorganizare, precum şi de alţi (xiv) factori competitivi, la nivel naţional, regional sau global. Mulţi dintre aceşti factori pot apărea sau se pot manifesta mai pronunţat ca urmare a activităţilor teroriste şi a consecinţelor acestora.Compania nu îşi asumă nici o obligaţie de a actualiza orice informaţie referitoare la proiecţiile viitoare eventual exprimate în acest document