Allianz - Horia Ungur intra in Boardul Allianz-Tiriac in calitate de Director Vanzari si Distributie (CSO)

Horia Ungur intra in Boardul Allianz-Tiriac in calitate de Director Vanzari si Distributie (CSO)

Incepand cu data de 1 august 2019, Horia Ungur (42 de ani) este noul Director Vanzari si Distributie Allianz-Tiriac.

Cu o experienta de peste 20 de ani in companie, Horia Ungur si-a inceput parcursul profesional la Bistrita, orasul sau natal si la Cluj, orasul in care si-a urmat studiile, interactionand direct cu clientii si produsele de asigurare. Si-a continuat dezvoltarea carierei ramanand loial domeniului de suflet, ocupand diferite functii de coordonare si management atat in reteaua dedicata vanzarilor de asigurari de viata si sanatate, cat si in reteaua de vanzari asigurari generale. In 2008, s-a mutat in Bucuresti unde a preluat coordonarea Departamentului Managementul Distributiei, 3 ani mai tarziu punand bazele Departamentului Vanzari Retail. In 2014, Horia Ungur a fost promovat la conducerea Diviziei Retele Proprii, cea mai puternica retea de distributie prin agenti si angajati din piata locala de asigurari.

Virgil Soncutean, CEO Allianz-Tiriac Asigurari: “Horia este un om dedicat vanzarilor si ne bucura alaturarea sa echipei de Board a companiei. Si-a inceput activitatea profesionala in vanzari si a experimentat toate modelele de vanzare, inclusiv vanzarea directa, pregatirea oamenilor de vanzari, coordonarea regionala si a retelelor de distributie. Are toate calitatile necesare care il recomanda pentru acesta functie.  Mai mult, viziunea sa de crestere a companiei este adecvata strategiei Allianz-Tiriac. Horia are toata increderea si sustinerea mea.”

Horia Ungur, CSO Allianz-Tiriac: “Incep cu entuziasm un nou drum in Allianz-Tiriac si sunt onorat de alegerea facuta de managementul companiei. O simt ca fiind si o recunoastere a parcursului meu profesional si a rezultatelor de pana acum. Am toata increderea in echipa de profesionisti cu care voi lucra si ma voi asigura ca suntem pregatiti si echipati pentru a fructifica oportunitatile si pentru a face fata provocarilor care vor urma. Echipa de vanzari Allianz-Tiriac trebuie sa continue sa joace un rol foarte important in consolidarea si dezvoltarea pietei de asigurari din Romania.”

Allianz-Tiriac Asigurari
Departamentul Comunicare si Relatii Publice 
Bucuresti, 08 iulie 2019
Pentru informatii suplimentare va rugam contactati: 

Toate declaraţiile si pozitiile exprimate in acest document se afla sub incidenta specificatiilor de mai jos: Anumite declaraţii prezentate în acest document se pot referi la aşteptări viitoare şi la alte proiecţii, care se bazează pe evaluările şi previziunile curente ale administratorilor şi implică riscuri şi incertitudini cunoscute şi necunoscute, care pot determina ca rezultatele, performanţele actuale să evolueze în mod diferit faţă de estimările exprimate sau sugerate în declaraţiile prezentate. Înplus, expresii precum „ar putea, va fi, ar trebui, se aşteaptă, planifică, intenţionează, anticipează, crede, estimează, previzionează, potenţial sau continuă” şi alte expresii similare se referă la proiecţii şi aşteptări pentru viitor.Rezultatele, performanţele obţinute în practică sau evenimentele pot fi diferite de cele exprimate în asemenea declaraţii, fiind influenţate, fără a fi limitate, de: (i)condiţiile economice generale, inclusiv condiţiile economice particulare ale activităţilor de bazăaleAllianz şi pieţelor principale în care operează; (ii) performanţele înregistrate de pieţele financiare, inclusiv pe pieţele în creştere; (iii) frecvenţa şi gravitatea evenimentelor asigurate; (iv) nivelul mortalităţii şi tendinţele acesteia; (v) nivelele de persistenţă; (vi) dimensiunea creditelor neperformante; (vii) nivelul ratelor dobânzii; (viii) ratele de schimb valutar; (ix) modificări ale mediului concurenţial; (x) schimbări ale legislaţiei şi reglementărilor, inclusiv schimbări referitoare la convergenţa monetară şi Uniunea Monetară Europeană; (xi) schimbări în politicile băncilor centrale şi/sau ale guvernelor; (xii) impactul achiziţiilor, (xiii) măsurile de reorganizare, precum şi de alţi (xiv) factori competitivi, la nivel naţional, regional sau global. Mulţi dintre aceşti factori pot apărea sau se pot manifesta mai pronunţat ca urmare a activităţilor teroriste şi a consecinţelor acestora.Compania nu îşi asumă nici o obligaţie de a actualiza orice informaţie referitoare la proiecţiile viitoare eventual exprimate în acest document