Comunicate de presa
Allianz-Tiriac

Campania – “Respecta regulile de circulatie! E cool sa fii pe drumul cel bun!” si-a desemnat castigatorii

Allianz-Tiriac si Brigada de Politie Rutiera a Capitalei, initiatorii campaniei de educatie rutiera "Respecta regulile de circulatie! E cool sa fii pe drumul cel bun", i-a premiat miercuri, 22 iunie a.c.,pe elevii Liceului teoretic “A.I. Cuza” din sectorul 3 al capitalei, acestia fiind desemnati castigatorii concursului lansat in cadrul campaniei.

Concursul, derulat in perioada 23 mai -10 iunie a.c. i-a provocat pe elevii claselor XI-a si a XII-a din sase licee bucurestene sa foloseasca mediul on line pentru a-si crea propriul program de educatie rutiera. Propunerile au fost incarcate pe platforma on line dedicata - Educatiei rutiere pentru copii Google+, proiectul cu cele mai multe voturi primite fiind desemnat proiectul castigator.

Demersul de educatie rutiera reprezinta un progran comun al Brigazii Rutiere in parteneriat cu Allianz-Tiriac, derulat sub egida campaniei „Alege Viata!” Acest demers a urmarit, prin intermediul unor cursuri interactive, adresate elevilor de liceu, sa ii constientizeze pe acestia in privinta riscurilor la care pot fi expusi, in calitate de pietoni, biciclisti sau posesori (actuali sau viitori) ai permisului de conducere auto. De asemenea, elevii au primit, din partea politistilor rutieri, repere clare de conduita preventiva, pentru evitarea implicarii in accidente de circulatie.

Statisticile oferite de catre reprezentantii Brigazii Rutiere vin sa intareasca necesitatea dezvoltarii unor astfel de programe educationale preventive.
Doar in 2015, au fost inregistrate 105 accidente ce au implicat tineri cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani, soldandu-se cu 17 raniti grav si 97 raniti usor. Cauza principala a fost traversarea neregulamentara.
Tot anul trecut, au fost inregistrate 221 de accidente, in care au fost implicati soferi avand varsta de pana la 22 ani. In urma acestor accidente, au rezultat 4 morti, 33 raniti grav si 240 raniti usor. Printre principalele cauze ale acestor accidente se numara si neacordarea de prioritate la vehicule, neacordarea de prioritate la pietoni, neasigurarea la schimbarea vitezei de deplasare, viteza excesiva si nerespectarea distantei dintre vehicule.

"Campania noastra se adreseaza pietonilor si posesorilor carnetelor de sofer. Dorim sa reusim o responsabilizare a tinerilor, statisticile noastre evidentiind faptul ca multe accidente se produc din vinovatia acestora", declara Ovidiu Munteanu, sef Birou educatie rutiera in cadrul BPR.

„Astfel de intitiative concrete si parteneriate puternice pot duce la oferirea de beneficii pe termen lung comunitatilor locale si genera schimbari in bine si schimbari de atitudini la nivelul societatii. Avem convingerea ca o educatie preventiva, mai ales in randul tinerilor, oferita intr-un limbaj adecvat, poate schimba statisticile accidentelor rutiere. Este important sa ii cooptam inca de foarte tineri in aceste demersuri si sa ii responsabilizam fata de propria viata si fata de securitatea si integritatea fizica si morala a celor din jur. Acesta a fost si principalul obiectiv al concursului lansat in cadrul campaniei, prin care ii invitam pe liceeni sa isi faca cunoscut propriul program de educatie rutiera”, declara Ana Hera, Director Marketing Allianz-Tiriac.

Allianz-Tiriac continua astfel programele dedicate educatiei si dezvoltarii conduitei responsabile, preventive, investind astfel in siguranta membrilor comunitatii si, implicit, intr-un viitor mai sigur pentru noi toti.


Allianz-Tiriac Asigurari
Departamentul Comunicare
Bucuresti, 8 noiembrie 2016

Pentru informatii suplimentare va rugam contactati:

Toate declaraţiile si pozitiile exprimate in acest document se afla sub incidenta specificatiilor de mai jos: Anumite declaraţii prezentate în acest document se pot referi la aşteptări viitoare şi la alte proiecţii, care se bazează pe evaluările şi previziunile curente ale administratorilor şi implică riscuri şi incertitudini cunoscute şi necunoscute, care pot determina ca rezultatele, performanţele actuale să evolueze în mod diferit faţă de estimările exprimate sau sugerate în declaraţiile prezentate. Înplus, expresii precum „ar putea, va fi, ar trebui, se aşteaptă, planifică, intenţionează, anticipează, crede, estimează, previzionează, potenţial sau continuă” şi alte expresii similare se referă la proiecţii şi aşteptări pentru viitor.Rezultatele, performanţele obţinute în practică sau evenimentele pot fi diferite de cele exprimate în asemenea declaraţii, fiind influenţate, fără a fi limitate, de: (i)condiţiile economice generale, inclusiv condiţiile economice particulare ale activităţilor de bazăaleAllianz şi pieţelor principale în care operează; (ii) performanţele înregistrate de pieţele financiare, inclusiv pe pieţele în creştere; (iii) frecvenţa şi gravitatea evenimentelor asigurate; (iv) nivelul mortalităţii şi tendinţele acesteia; (v) nivelele de persistenţă; (vi) dimensiunea creditelor neperformante; (vii) nivelul ratelor dobânzii; (viii) ratele de schimb valutar; (ix) modificări ale mediului concurenţial; (x) schimbări ale legislaţiei şi reglementărilor, inclusiv schimbări referitoare la convergenţa monetară şi Uniunea Monetară Europeană; (xi) schimbări în politicile băncilor centrale şi/sau ale guvernelor; (xii) impactul achiziţiilor, (xiii) măsurile de reorganizare, precum şi de alţi (xiv) factori competitivi, la nivel naţional, regional sau global. Mulţi dintre aceşti factori pot apărea sau se pot manifesta mai pronunţat ca urmare a activităţilor teroriste şi a consecinţelor acestora.Compania nu îşi asumă nici o obligaţie de a actualiza orice informaţie referitoare la proiecţiile viitoare eventual exprimate în acest document