Allianz - asigurare-garantie-extinsa-allianz-tiriac

Asigurarea de garantie extinsa pentru echipamente electrocasnice şi electronice

Daca alegi aceasta clauza, Allianz-Tiriac se angajeaza  sa asigure asistenta tehnica pentru repararea sau inlocuirea echipamentelor tale electrocasnice si electronice, in cazul producerii unei defectiuni interne, in perioada in care aceste bunuri nu mai sunt acoperite de garantia producatorului sau a distribuitorului sau de orice alta garantie extinsa

Prin prezenta clauza sunt asigurate urmatoarele categorii de echipamente electrocasnice si audio-video, aflate in proprietatea ta si care se regasesc la adresa asigurata:

  • masina de spalat vase / rufe,
  • frigider, combina frigorifica,
  • aragaz, cuptor si / sau cuptor multifunctional (cuptor si microunde), plita, hota,
  • espressor,
  • gratar electric,
  • dulap de vin,
  • aspirator,
  • televizor, inclusiv cu plasma și LCD, sistem audio & video, retroproiector.

  Contact Centru de asistenta

Serviciile de asistenta sunt organizate prin intermediul unor furnizori de servicii autorizati (centre de reparatii), pe baza notificarii tale telefonice la Centrul de asistenta.

Astfel un reprezentat al furnizorului de servicii te va contacta, pentru organizarea interventiei, in cel mai scurt timp posibil:

  • in 2 ore pentru notificarile facute in zilele lucratoare
  • in prima zi lucratoare pentru notificarile facute in weekend si in sarbatorile legale.

Centrul de asistenta poate fi apelat 24 h/24 la numarul de telefon cu tarif normal
021-312 22 39 00431-525 036 551 00431-525 03 888

Fax 00431-525 03 888 sau e-mail technik.fax@mondial-assistance.at.

  Ce se intampla cu bunul tau?

In situatia in care bunul poate fi reparat

In termen de 1 zi lucratoare de la notificarea ta, un specialist se va deplasa la locuinta ta pentru a constata defectiunea.

Noi acoperim cheltuielile cu transportul specialistului, costul constatarii, raportul de dauna, manopera si materialele folosite pentru remedierea defectiunii sau pentru reparatia efectuata la fata locului, daca este cazul.

In situatia in care bunul poate fi reparat numai intr-un centru specializat, Allianz-Tiriac acopera cheltuielile cu transportul specialistului, costul constatarii, raportul de dauna, manopera si materialele folosite pentru remedierea defectiunii sau pentru reparatia efectuata la fata locului, daca este cazul. Daca toate piesele de schimb sunt disponibile, reparatia va fi efectuata in 3 zile lucratoare de la data la care bunul a fost preluat de catre furnizorul de servicii.

In situatia in care bunul nu poate fi reparat

In cazul in care bunul nu poate fi reparat sau, din punct de vedere economic, costul reparatiei nu se justifica, situatia se va solutiona prin inlocuirea bunului nefunctional cu un bun nou sau reconditionat, identic sau similar ca tip si calitate cu cel nefunctional.

Newsletter
Allianz-Tiriac

Newsletterul Allianz-Tiriac este sursa ta gratuita de informare care iti aduce in fiecare luna informatii valoroase.
Usor de citit, usor de inteles si fara jargonul tehnic.

Abonare Newsletter