Afla raspunsul la intrebarile tale!


Aici gasesti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari despre aplicatia mobila

Cum descarc aplicatia Allianz-Tiriac?

Aplicatia Allianz-Tiriac poate fi descarcata gratuit din magazinul Google Play de pe dispozitivele cu Android si din App Store pentru dispozitivele Apple.

Cum imi creez cont?

Crearea unui cont in aplicatia mobila Allianz-Tiriac  se face foarte simplu, in doar cativa pasi:

  • descarca aplicatia din Google Play sau App Store si acceseaza sectiunea “Acceseaza Contracte de Asigurare”
  • selectează optiunea "Vreau Cont“, si completeaza campurile aferente, apoi apasa butonul “Vreau cont”
  • vei primi un SMS pe numarul de telefon pe care l-ai indicat, cu un cod unic de activare, pe care va trebui sa il introduci in campul dedicat, pentru validarea contului
  • o data validat codul, contul este creat

Pentru a fi siguri de actualizarea informatiilor, iti sugeram un Log-out urmat de Log-In, dupa crearea contului.

Iti poti creea cont, urmand pasii de mai sus accesand si varianta desktop a aplicatiei pe: www.allianztiriac.ro sectiunea Contul Meu

Cum imi accesez contul creat?

Pentru accesarea contului trebuie sa apesi optiunea "Intra cont“, introduci numarul de telefon sau adresa de e-mail si parola setata la crearea contului  

Care sunt credentialele (user & parola) pentru accesarea contului creat?

Credentialele necesare accesarii contului creat sunt:

  • adresa de e-mail sau numarul de telefon
  • parola setata

    Cele 2 informatii au fost introduse la crearea contului, in formularul de creare cont.

    Aceste credentiale nu coincid cu cele ale altor conturi sub umbrela Allianz-Tiriac. Exemple de alte conturi: cont Allianz Direct, cont aplicatia mobila de sanatate (aplicatie care a fost inchisa)

Ce ar trebui sa stiu inainte sa imi creez cont in aplicatia mobila Allianz-Tiriac?

Aplicatia este dedicata clientilor persoane fizice, rezidente in Romania (numar de telefon si CNP sunt caracteristice teritoriului roman):

  • cu rol de Asigurat intr-un contract de asigurari de Viata si Sanatate
  • cu rol de Contractant intr-un contract de Asigurari Generale

Si vizitatorilor, care doresc sa achizitioneze o asigurare de calatorie sau RCA sau sa avizeze o dauna de sanatate

Pentru crearea unui cont care sa beneficieze de toate avantajele puse la dispozitie, in formularul de Creare cont, informatiile (CNP, e-mail, Telefon) vor corespunde obligatoriu cu datele tale din baza de date Allianz-Ţiriac si nu sunt asimilate altui cont deja creat.

Dacă ai doar asigurarea de sanatate de grup SanaPlan, pentru crearea contului te rugam sa contactezi mai intai InfoLine Allianz-Tiriac (021.20.19.100) pentru actualizarea datelor.

Politele de Grup, Leasing, ale dependentilor pe asigurarile de sanatate, precum si documentele in format PDF pentru asigurarile incheiate prin Allianz Direct momentan nu sunt disponibile.

Care sunt avantajele unui cont creat in aplicatia mobila Allianz-Tiriac?

  • acces rapid la detaliile contractelor tale de asigurare in vigoare: numar polita, perioada de valabilitate a asigurarii, persoana/ obiectul asigurat, valoarea contului si evolutia programelor investitionale (pentru asigurarile cu componenta de investitie), documentele (in format PDF)
  • cresterea investitiei pe un contract de asigurare de viata cu componenta investitionale, accesand optiunea: Plati suplimentare
  • vizualizarea stadiului dosarelor de dauna
  • cumpararea unei asigurari medicale de calatorie si RCA
  • notificarea online a unui eveniment medical cu ramburs
  • plata online a primelor de asigurare de pe contractele de asigurare in viguare

Avantajele sunt disponibile utilizatorilor al caror informatii (CNP, nr. telefon, e-mail) corespund cu informatiile din baza de date Allianz-Tiriac, in momentul crearii contului.

Pe durata solutionarii dosarului de dauna sanatate cu ramburs, poti:

  • coresponda direct cu inspectorul constatator prin intermediul mesageriei disponibile in modulul DOSARE DAUNA
  • vizualiza documentele atasate la dosar si informatiile completate la deschiderea dosarului de dauna

Care sunt avantajele descarcarii aplicatiei mobile Allianz-Tiriac?

  • cumperi imediat asigurarea medicala de calatorie si RCA
  • notifici o dauna de sanatate
  • gasesti cel mai apropiat service auto sau furnizor medical privat (clinica, spital)
  • gasesti cu usurinta cel mai apropiat punct de lucru Allianz-Tiriac.

Cum resetez parola in cazul in care am uitat-o?

Daca vrei sa resetezi parola alege optiunea ai uitat parola din sectiunea “Intra in cont”

  • completeaza numarul de telefon
  • apasa butonul resetare parola
  • pe telefonul mobil, vei primi un SMS care contine un cod valid timp de 5 minute.
  • introdu codul primit prin SMS si apasa butonul schimba parola 

Noua ta parola va fi activa de la urmatoarea conectare in contul online. 

Atentie: orice alt numar de telefon introdus la resetarea parolei si diferit de cel la crearea contului nu va fi valid.

In cazul in care codul de resetare a expirat, vei primi un mesaj care iti va indica sa astepti 5 min pana la solicitarea unui nou cod de resetare.

Ce fac in cazul in care nu imi pot vedea contractele de asigurare si dosarele de dauna?

Imposibilitatea de vizualizare a detaliilor contractelor de asigurare sau dosarele de dauna apare in momentul in care una din informatiile introduse la crearea contului (CNP, numar telefon, e-mail) nu corespunde cu informatiile existente in baza de date Allianz-Tiriac.

Pentru actualizarea datelor si schimbarea statusului contului invalid intr-unul valid te rugam sa ne trimiti un e-mail la info@allianztiriac.ro  sau suna la InfoLine: 021 2019 100.

Cum pot notifica o dauna de sanatate?

Ai 3 optiuni pentru a deschide online un dosar cu ramburs:

  • direct din aplicatia mobila modul Vizitator, din sectiunea Asigurari Viata si Sanatate, optiunea Notifica dauna.
  • direct din aplicatia mobila fiind utilizator autentificat din sectiunea Asigurari Viata si Sanatate, optiunea Notifica dauna
  • de pe www.allianztiriac.ro accesand pagina Daune Sanatate si Viata 

Pot plati online prima de asigurare direct din aplicatia mobila Allianz-Tiriac?

Da, direct din optiunea “Plati” sau “Politele Mele” pentru contractul de asigurare pentru care s-a emis instiintarea de plata. Aceasta optiune este valabila, doar daca esti autentificat in cont.

Vei avea nevoie sa ai la indemana datele cardului bancar pentru a efectua plata.

Cum pot sa modific datele personale?

Direct din contul tau, din sectiunea Editare profil, poti sa modifici adresa de e-mailnumărul de telefon sau parola.

Dupa ce modifici datele dorite, apasa butonul salveaza.

Cum se poate sterge contul creat in aplicatia mobila Allianz-Tiriac?

Stergerea unui cont online se poate face daca ne trimiti solicitarea ta pe info@allianztiriac.ro sau telefon InfoLine: 021 2019 100, tasta 1.  Te rugam sa mentionezi numele de utilizator, numarul de telefon  si CNP pentru contul pe care doresti stergerea.