Daune locuinte
Allianz-Tiriac

Daune locuinta si bunuri

In cazul producerii unei daune, te rugam sa ne comunici acest lucru in cel mai scurt timp posibil, asigurandu-te ca respecti termenele obligatorii de avizare prevazute in polita ta de asigurare.

  • 24 de ore in caz de furt
  • 5 zile lucratoare in cazul producerii celorlalte tipuri de dauna


In baza notificarii efectuate, vei primi un numar al dosarului de dauna. Te vom ruga sa folosesti acest numar ca element de referinta in corespondenta purtata cu noi in vederea solutionarii dosarului de dauna.

Pentru mai multe informatii ne poti contacta la numerele de mai jos

021 201 91 80
021 201 91 81

Vrei sa anunti o dauna?

Foloseste notificarea online a daunei si scapi de grijile inutile.

Notifica ONLINE

Informatii utile

  • Cand trebuie sa anunti producerea unei daune?

  • Ce trebuie sa faci in caz de incendiu?

  • Ce trebuie sa faci in caz de inundatie?

  • Ce trebuie sa faci in caz de furt sau vandalizare a bunurilor din locuinta?

  • Ce trebuie sa faci in cazul unor calamitati naturale?

  • Ce trebuie sa faci in cazul producerii oricarui tip de dauna?

  • Clauza Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu

  • Asigurarea obligatorie pentru locuinta PAD

  • Documente necesare

Cand trebuie sa anunti producerea unei daune?

Producerea unui eveniment acoperit printr-o polita de asigurare pentru locuinta Allianz-Tiriac trebuie anuntata catre Centrul de daune:

  • in cel mult 24 de ore de la constatare, in caz de furt;
  • in cel mult 5 zile lucratoare, in cazul producerii celorlalte tipuri de dauna posibile.

Ce trebuie sa faci in caz de incendiu?

In cazul producerii unui incendiu, trebuie sa intrerupi alimentarea cu gaze a locuintei si alimentarea cu curent electric; apoi, trebuie sa anunti pompierii sau Politia, apeland la numarul unic pentru situatii de urgenta, 112.

Poti incerca sa stingi cu mijloacele proprii incendiul produs, dar numai daca acest lucru nu iti pune viata in pericol.

Ce trebuie sa faci in caz de inundatie?

In cazul producerii unei inundatii, trebuie sa inchizi robinetii de la instalatia interioara, sanitara sau de incalzire a locuintei, si robinetii din subsolul cladirii; apoi, trebuie sa anunti Asociatia de Proprietari, pentru ca aceasta sa constate pagubele si cauzele producerii inundatiei si sa poata furniza o adeverinta care sa ateste aceste concluzii, si, dupa caz, proprietarul apartamentului in culpa.

Ce trebuie sa faci in caz de furt sau vandalizare a bunurilor din locuinta?

In cazul in care esti victima furtului sau vandalizarii bunurilor din locuinta, trebuie sa iei masurile necesare conservarii urmelor, sa anunti Politia, apeland numarul unic pentru apeluri de urgenta, 112, si sa intocmesti o lista cu bunurile care lipsesc sau care au fost distruse, pentru a o prezenta reprezentantilor Politiei si ai Allianz-Tiriac.

Ce trebuie sa faci in cazul unor calamitati naturale?

In cazul producerii unei calamitati naturale – inundatie, viitura, alunecare de teren sau cutremur – trebuie sa anunti Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, apeland numarul unic pentru apeluri de urgenta, 112, sau contactand Primaria Locala.

Ce trebuie sa faci in cazul producerii oricarui tip de dauna?

In cazul producerii unei daune, trebuie sa identifici si sa inlaturi cauzele acesteia si sa iei masurile necesare pentru a limita extinderea pagubelor – prejudiciile care apar ulterior, pentru ca nu ai luat masurile necesare limitarii acestora, nu vor fi despagubite.

Deasemenea, trebuie sa pastrezi bunurile afectate, pentru ca reprezentantii autoritatilor si ai Allianz-Tiriac sa poata face constatarile necesare.

Clauza Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu

Daca ai optat, la incheierea asigurarii pentru locuinta, pentru clauza PF-ATU, beneficiezi de asistenta tehnica in situatii de urgenta precum: avarii la instalatiile de apa si canal, incalzire, alimentare cu gaze sau energie electrica, avarii ale geamurilor si ferestrelor, ale usilor exterioare sau ale acoperisului locuintei, avarii ale usilor sau tamplariei exterioare si deteriorarea sau pierderea cheilor de acces in locuinta.

Serviciile de asistenta in caz de urgenta sunt furnizate de catre partenerul nostru, Mondial Assistance, prin intermediul unor furnizori de servicii agreati; plata serviciilor prestate de catre acestia, reprezentand contravaloarea reparatiei de urgenta, este achitata de catre compania noastra prin intermediul Mondial Assistance, in limita sumei de 650 Lei, respectiv 150 Euro.

Serviciile de asistenta in caz de urgenta pot fi contactate prin notificarea telefonica a Centrului de Urgenta. Ca urmare a notificarii daunei, va trebui sa actionezi conform instructiunilor pe care le-ai primit de la specialistii Centrului. Centrul de Urgenta poate fi contactat oricand, 24 de ore din 24, la numarul +40 21 312 2239.

Asigurarea obligatorie pentru locuinta PAD

Daca ai incheiat o asigurare obligatorie pentru locuinta distribuita de catre Allianz-Tiriac, beneficiezi de aceleasi servicii de calitate in ceea ce priveste constatarea si solutionarea daunelor – specialistii nostri vor constata pagubele si vor intocmi dosarul de dauna, urmand ca despagubirile cuvenite sa fie achitate de catre PAID, conform legislatiei in vigoare.

Documente necesare

Pentru finalizarea dosarului de dauna

  • o copie a cartii de identitate;
  • o copie a politei de asigurare;
  • o copie a actului ce dovedeste proprietatea asupra bunurilor asigurate;
  • imputernicire pentru persoana care avizeaza dauna si participa la constatarea pagubelor, daca reprezentantul Allianz–Tiriac nu poate realiza acest lucru;
  • schita sau planul locuintei avariate;
  • copii ale actelor intocmite de catre autoritati, adeverinta pusa la dispozitie de catre Asociatia de Proprietari si declaratiile martorilor;
  • devize sau contracte pentru reparatii, respectiv note de constatare tehnica sau factura pentru reparatii ale bunurilor din locuinta.

Agentiile noastre

Infoline

Ne poti contacta la unul dintre numerelede telefon de mai jos:

0801 0801 08tarif redus apelabil doar din reteaua Telekom

021 20 19 100tarif normal apelabil din toate retelele

Program::
Luni-Vineri 08:00 | 20:00

Trimite-ne mesajul tau

Campurile (*) sunt obligatorii.

Declar ca datele incluse in aceasta fisa sunt reale si in conformitate cu informatiile de care dispun. Sunt de acord ca datele mele sa fie prelucrate si sa intre in baza de date a companiei Allianz-Tiriac Asigurari S.A. La cererea mea scrisa, Allianz-Tiriac Asigurari S.A. se obliga sa actualizeze, sa stearga sau sa ma informeze despre datele mele personale prelucrate conform dispozitiilor Legii 677/ 2001 modificate.

sa primesc materiale informative de la Allianz-Tiriac Asigurari S.A. prin mijloacele de comunicare preferate. Allianz-Tiriac Asigurari S.A. este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 779. Informatii detaliate privind drepturile persoanelor vizate sunt afisate la sediile Allianz-Tiriac Asigurari si pe www.allianztiriac.ro.

Succes