Solicita rambursarea cheltuielilor medicale in afara retelei de parteneri Allianz-Tiriac

Serviciile medicale incluse in asigurarea de sanatate SanaPlan se acceseaza atat in reteaua partenerilor medicali Allianz-Tiriac, cat si in afara retelei.

Exceptie fac serviciile medicale incluse in Clauza Suplimentara Preventie, disponibile doar in reteaua partenerilor medicali Allianz-Tiriac.

Accesarea serviciului A Doua Opinie Medicala pentru confirmarea unui diagnostic sau a unui tratament complex se realizeaza aici.

  • In reteaua partenerilor medicali

  • In afara retelei de parteneri medicali

  • Clauza Suplimentara Preventie

  • Pachet Sarcina

  • Documente pentru rambursarea cheluielilor

In reteaua partenerilor medicali

Cand accesezi serviciile medicale in reteaua partenerilor medicali nu trebuie sa platesti nimic. Allianz-Tiriac va achita direct partenerului medical serviciile accesate de tine si incluse in asigurare.

Daca ai intrebari cu privire la asigurarea ta, poti apela Serviciul Asistenta Asigurari Sanatate la numarul 021 2019 100 (tasta 2). 

In functie de serviciul medical pe care doresti sa il accesezi, consulta lista partenerilor medicali, lista partenerilor medicali pentru stomatologie  Allianz-Tiriac sau aplicatia de mobil Allianz-Tiriac. In momentul prezentarii la clinica aleasa, trebuie sa ai la tine actul de identitate, iar in cazul copiilor sub 14 ani Certificatul de nastere.

Dupa ce ai beneficiat de serviciile medicale, trebuie sa verifici datele inscrise de medic in Raportul de constatare eveniment medical si sa-l semnezi. 

In cazul in care medicul recomanda examinari sau investigatii suplimentare, trebuie sa obtii o recomandare scrisa din partea acestuia care sa contină urmatoarele: numele si prenumele tau, CNP-ul / data nasterii, diagnosticul prezumtiv / definitiv, serviciile medicale recomandate, data emiterii, semnatura si parafa medicului.

In afara retelei de parteneri medicali

Accesarea serviciilor medicale in afara retelei presupune sa achiti costurile acestor servicii si ulterior sa iti recuperezi cheltuielile prin avizarea unui dosar de rambursare. Allianz-Tiriac iti va restitui costurile conform conditiilor contractuale in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii ultimului document solicitat.

Cand te prezinti la medic trebuie sa ai la tine Raportul de constatare eveniment medical 

Pentru rambursarea costurilor trebuie sa furnizezi catre Allianz-Tiriac urmatoarele documente:

  • Raportul de constatare eveniment medical, completat de medic, semnat si parafat. Acest formular trebuie sa cuprinda diagnosticul stabilit de medic, simptomatologia si istoricul afecțiunilor
  • Cererea de despagubire
  • Copia actului de identitate
  • Chitantele fiscale si facturile care atesta plata serviciilor medicale (in original)
  • Documentele medicale care atesta diagnosticul, serviciile medicale pentru care ai platit si s-au eliberat documente fiscale. Acestea trebuie sa contina detalii despre tratamentul si investigatiile efectuate, precum si data la care acestea s-au efectuat (in original)
  • Valabil doar pentru planul Spitalizare – biletul de iesire din spital (in original) 

Poti transmite documentele prin urmatoarele modalitati:

  • Accesand urmatorul link
  • Prin aplicatia de mobil Allianz-Tiriac
  • In format fizic la sediul nostru din str. Grigore Alexandrescu, nr. 74, Sector 1, Bucuresti, in atentia Compartimentului Daune Sanatate 

Clauza Suplimentara Preventie

Pentru accesarea serviciilor medicale incluse in Pachetul Preventiv te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:

  • Contacteaza direct unul dintre furnizorii medicali din reteaua Allianz Tiriac. Lista acestora este disponibila aici.  Mentioneaza ca esti Asigurat Allianz-Tiriac si doresti programare pentru serviciile medicale incluse in Pachetul Preventiv
  • In momentul prezentarii la receptia furnizorului medical, prezinta urmatoarele documente: actul de identitate si Formularul de accesare a serviciilor medicale incluse in Pachetul Preventiv. In cazul in care nu mai esti in posesia formularului, poti solicita un duplicat la adresa de e-mail 
  • Dupa ce ai beneficiat de serviciile medicale, te rugam sa verifici datele inscrise in Formular si sa il semnezi
  • Serviciile medicale incluse in Pachetul Preventiv se vor accesa integral, o singură dată pe an de asigurare si doar in cadrul furnizorului medical ales. Allianz-Ţiriac acoperă doar costul investigatiilor medicale efectuate si incluse in “Formularul de accesare a serviciilor medicale incluse in pachet” -
  • Orice alte servicii medicale suplimentare solicitate de asigurat sau recomandate de medic, se vor acoperi doar in baza acordului din partea Serviciului Asistenta Asigurari Sanatate 021 2019 100 (tasta 2) si in conformitate cu conditiile contractului de asigurare.

IMPORTANT! Recomandam efectuarea consultatiei medicale, inclusa in Pachetul Preventiv, dupa obtinerea rezultatelor analizelor de laborator si a investigatiei clinice. Consultatia se va efectua in maxim 15 zile de la data efectuarii analizelor de laborator.

Pachet Sarcina

Serviciile medicale incluse in Pachetul de Sarcina se vor efectua doar in reteaua partenerilor medicali Allianz-Tiriac.

Pentru accesarea serviciilor medicale incluse in Pachetul de Sarcina te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:

1. Consulta Tabelul de Beneficii atasat contractului tau de asigurare pentru a te informa cu privire la serviciile acoperite

2. Acceseaza serviciile acoperite in conformitate cu trimestrul de sarcina in care te afli:

  • Trimestrul I - Sapt. 1 – 12;
  • Trimesrul II - Sapt. 13-27;
  • Trimestrul III - Sapt. 28 – nastere.

IMPORTANT! Accesarea serviciilor medicale incluse in Pachetul de Sarcina se face la orice clinica medicala partenera in baza acordului Serviciului de Asistenta Asigurari Sanatate, obtinut de catre partenerul medical Allianz-Tiriac, in momentul prezentarii la consult.

Documente pentru rambursarea cheluielilor

Documente necesare in vederea rambursarii cheltuielilor pentru servicii medicale efectuate in afara retelei de parteneri medicali:

Cerere de despagubire eveniment medical

Raport de constatare eveniment medical

Servicii medicale incluse in pachetul de sarcina

Serviciile medicale incluse in Pachetul de Sarcina se vor efectua doar in reteaua partenerilor Allianz-Tiriac.

Pentru accesarea serviciilor medicale incluse in Pachetul de Sarcina te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:

  • Listeaza, completeaza, semneaza si trimite la adresa daune.sanatate@allianztiriac.ro formularul "Solicitare servicii medicale incluse în Pachetul de Sarcina“, impreuna cu un document medical care atesta varsta sarcinii
  • Vei primi, prin email, de la Allianz-Tiriac "Formularul de autorizare pentru servicii medicale incluse in Pachetul de Sarcina” cu care te vei prezenta la receptia clinicii
  • Printeaza acest formular o singura data si prezinta-te cu acesta de fiecare data cand accesezi serviciile medicale incluse in Pachetul de Sarcina, pana la epuizarea tuturor serviciilor incluse in acest pachet

IMPORTANT! Toate serviciile medicale accesate trebuie inregistrate pe acelasi formular, informatiile consemnate necesitand confirmarea si semnarea de catre tine. Reprezentantii clinicii vor opri o copie a formularului pentru decontarea cu Allianz-Tiriac.

Ai accesat un serviciu medical

            in afara retelei de parteneri?