Solicita rambursarea cheltuielilor medicale in afara retelei de parteneri Allianz-Tiriac

Serviciile medicale incluse in asigurarea de sanatate SanaPro se acceseaza atat in reteaua partenerilor medicali Allianz-Tiriac, cat si in afara retelei.

Exceptie fac serviciile medicale incluse in Clauza Suplimentara Preventie, disponibile doar in reteaua partenerilor medicali Allianz-Tiriac.

Accesarea serviciului A Doua Opinie Medicala pentru confirmarea unui diagnostic sau a unui tratament complex se realizeaza aici.

  • In reteaua partenerilor medicali

  • In afara retelei de parteneri medicali

  • Clauza Suplimentara Preventie

  • Accesarea serviciilor de ambulanta

  • Documente pentru rambursarea cheltuielilor

In reteaua partenerilor medicali

Cand accesezi serviciile medicale in reteaua partenerilor medicali nu trebuie sa platesti nimic. Allianz-Tiriac va achita direct partenerului medical serviciile accesate de tine si incluse in asigurare.

Daca ai intrebari cu privire la asigurarea ta, poti apela Serviciul Asistenta Asigurari Sanatate la numarul 021 2019 100 (tasta 2). 

In functie de serviciul medical pe care doresti sa il accesezi, consulta lista partenerilor medicalilista partenerilor medicali pentru stomatologie Allianz-Tiriac sau aplicatia de mobil Allianz-Tiriac. In momentul prezentarii la clinica aleasa, trebuie sa ai la tine actul de identitate, iar in cazul copiilor sub 14 ani  Certificatul de nastere.

Dupa ce ai beneficiat de serviciile medicale, trebuie sa verifici datele inscrise de medic in Raportul de constatare eveniment medical si sa-l semnezi. 

In cazul in care medicul recomanda examinari sau investigatii suplimentare, trebuie sa obtii o recomandare scrisa din partea acestuia care sa contină urmatoarele: numele si prenumele tau, CNP-ul / data nasterii, diagnosticul prezumtiv / definitiv, serviciile medicale recomandate, data emiterii, semnatura si parafa medicului.

In afara retelei de parteneri medicali

Accesarea serviciilor medicale in afara retelei presupune sa achiti costurile acestor servicii si ulterior sa iti recuperezi cheltuielile prin avizarea unui dosar de rambursare. Allianz-Tiriac iti va restitui costurile conform conditiilor contractuale in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii ultimului document solicitat.

Cand te prezinti la medic trebuie sa ai la tine Raportul de constatare eveniment medical 

Pentru rambursarea costurilor trebuie sa furnizezi catre Allianz-Tiriac urmatoarele documente:

  • Raportul de constatare eveniment medical, completat de medic, semnat si parafat. Acest formular trebuie sa cuprinda diagnosticul stabilit de medic, simptomatologia si istoricul afecțiunilor
  • Cererea de despagubire
  • Copia actului de identitate
  • Chitantele fiscale si facturile care atesta plata serviciilor medicale (in original)
  • Documentele medicale care atesta diagnosticul, serviciile medicale pentru care ai platit si s-au eliberat documente fiscale. Acestea trebuie sa contina detalii despre tratamentul si investigatiile efectuate, precum si data la care acestea s-au efectuat (in original)
  • Valabil doar pentru planul Spitalizare – biletul de iesire din spital (in original) 

Poti transmite documentele prin urmatoarele modalitati:

  • Accesand urmatorul link
  • Prin aplicatia de mobil Allianz-Tiriac
  • In format fizic la sediul nostru din str. Grigore Alexandrescu, nr. 74, Sector 1, Bucuresti, in atentia Compartimentului Daune Sanatate 

Clauza Suplimentara Preventie

Serviciile medicale incluse in Clauza Suplimentara Preventie se vor accesa integral, o singura data pe an de asigurare, in cadrul unui singur partener medical ales de tine.

Pentru accesarea serviciilor medicale incluse in Clauza Suplimentara Preventie contactezi direct unul dintre furnizorii medicali dedicati acestui pachet. Lista completa este disponibila aici.  

Cand te programezi la clinica aleasa trebuie sa mentionezi ca esti asigurat Allianz-Tiriac si doresti programare pentru serviciile medicale incluse in Clauza Suplimentara Preventie.

La receptia clinicii prezinta urmatoarele documente: actul de identitate si Formularul de accesare a serviciilor medicale incluse in Pachetul Preventiv. Formularul l-ai primit de la reprezentantul de vanzari, la emiterea politei de asigurare. Daca nu mai esti in posesia formularului, poti solicita unul la adresa de e-mail info@allianztiriac.ro.

Dupa ce ai beneficiat de serviciile medicale, verifica datele inscrise in Formular si semneaza-l.

IMPORTANT! Recomandam efectuarea consultatiei medicale inclusa in Clauza Suplimentara Preventie dupa obtinerea rezultatelor analizelor de laborator si a investigatiei clinice. De asemenea, consultatia se va efectua in maximum 15 zile de la data efectuarii analizelor de laborator.

Accesarea serviciilor de ambulanta

Serviciile de ambulanta pot fi solicitate atat furnizorilor din reteaua de parteneri medicali Allianz-Tiriac, cat si in afara acesteia.

Daca accesezi servicii de ambulanta in reteaua de parteneri medicali, costurile vor fi achitate de Allianz-Tiriac catre furnizorul medical partener (100% din valoare, in cazul in care riscul este acoperit de asigurare). 

In cazul accesarii serviciilor de ambulanta in afara retelei de parteneri medicali achiti costurile si depui ulterior la Allianz-Tiriac documentele medicale si fiscale necesare in vederea rambursarii cheltuielilor (75% din valoare, conform conditiilor contractuale).

Poti transmite documentele prin urmatoarele modalitati:

  • accesand urmatorul link 
  • prin aplicatia de mobil Allianz-Tiriac
  • in format fizic la sediul nostru din str. Grigore Alexandrescu, nr. 74, Sector 1, Bucuresti, in atentia Compartimentului Daune Sanatate

Rambursarea se va face in maximum 30 zile de la data primirii informatiilor complete si a documentelor solicitate.

Documente pentru rambursarea cheltuielilor

Documente necesare in vederea rambursarii cheltuielilor pentru servicii medicale efectuate in afara retelei de parteneri medicali:

Cerere de despagubire eveniment medical

Raport de constatare eveniment medical